Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '09

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneme özel !

Anneme özel !
 

Henüz küçüçük bir çocuktum; hiçbir şey bilmiyor ve sürekli annnemin çenesinden tutup türlü türlü ahiret soruları soruyodum. Canım annem de bana cevap verebildiği kadar veriyodu. Benim gibi bir çocukla baş etmek kolay değilmiş doğrusu. Neye üzülsem, neye kırılsam ona mızmızlanırmışım. O da hep sabredermiş meğer. Şimdi İstanbul' a okumak için geldim ve annemin o sıcacık kucağını aradığım zamanlar oluyo. Burda kendi ayaklarımın üstüne basmak bi harika olsa da annemi hep arıyorum. Onun o sıcacık çorbası, çamaşırlarımızı yıkayışı, durmadan bitmek bilmeyen sınavlarımda kağıt tutuşları, hem işi hem evi idare edişi hepsi şimdi daha da anlamlı gözümde. Canım annem meğer ne çok yük varmış üstünde. Aslında her zaman böyle olmuştur bu, anlamak bizim için zaman alır ve büyümek gerekir. Bütün çocuklar annelerini, bütün anneler çocuklarını sever. Ama işte çocukken anlasaydık, büyümenin ne anlamı kalırdı. Bütün annelerin ve ANNECİĞİMİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN!

 
Toplam blog
: 7
: 559
Kayıt tarihi
: 29.04.09
 
 

İstanbul Üniversitesi Felsefe Bölümü (2008-2012) öğrencisi. En çok kullandığı kelime hayat. Hayat..