Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Teknolojik güven

Teknolojik güven
 

sevgi & güven


-“alo hayatım!”
-“efendim hayatım ..”
-“nerdesin bakayım?”
-“üsküdardayım önemli bir iş görüşmesi yapacağız ”
-“emin misin canım?”
-”evet canım.. Neden ki?”
-“nedense ben buna hiç inanmıyorum da..”
-“neden yalan söyleyeyim? İnanmıyorsan çık gel bakalım.”
-“biliyorsun gelemeyeceğimi, o yüzden gel diyorsun.”
-“off.. peki.. inanma.”

Ve işte böyle başlar o kıskançlıklardan doğan kavgalar. Aslında inanmak kolaydır, güvenmek inanmak için yeterlidir çünkü. Ama bir ses hep tetikler insanı. Bazen o sesler birden çok oluverir. Çevremizdekiler, mutluluğumuzu kıskananlar, karamsar insanlar.. İçimizdeki ses yok olur onların sesinin yanında. Mümkün olsa atlayıp gideceğiz yanına. Ama kimi zaman bakılması gereken çocuklar, yapılması gereken işler, koşturulması gereken toplantılar buna fırsat bırakmaz. Oysa ne çok isterdik değil mi o an gidebilmeyi? Gittiğimizde ise “burada olacağını biliyordum” diyebilmeyi. Ve o kötü sesleri susturabilmeyi.

Kim bilir kaç defa geldi başımıza? Saymaya imkan mı var sanki? Ufacık bir şüphe kemirdi belki de yıllarca içimizi. Hayatın koşuşturmasında herkese, her şeye yetebilmek ne kadar da güçmüş oysa. Teknoloji kurtardı çoğu zaman aksi giden işlerimizi. Bazen özlemimizi dindirdi, bazen büyük bir iş bağladı, bazen ise en uzaklar en yakın oluverdi. Bir telefona bağlıydı her şey. Az önceki konuşma farklı olabilirdi aslında. Çoğu zaman bu şekilde giden konuşmayı aslında çok rahat düzeltebiliriz artık. Bu gelişen teknoloji sonunda nerede olduğumuza da el attı. Turkcell’in neredeyim hizmetiyle nerede olduğunuz onaylanmış olacak. “NEREDEYİM” yazıp boşluk bırakıp yollamak istediğiniz telefon numarasını yazın ve 3111’e yollayın. Nerede bulunduğunuz o telefon numarasına gitsin. Bu kolaylık sevdiklerinize karşı inancınızın kuvvetini arttırmaya bir nebze de olsa yardımcı olur. Dış sesleri biraz olsun bastırabilirsek bu bizi mutlu eder diye düşünüyorum.

(önemli bir not şahsen bu güven muhabbetini sevmiyor olsam da inanın bazen çok ihtiyacınız oluyor :))
 
Toplam blog
: 2
: 343
Kayıt tarihi
: 15.07.09
 
 

Ben 19 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Hem çalışıyorum hem okuyorum. Hayata uyum sağlamaya çalı..