Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '07

 
Kategori
Teknoloji
 

Telefondan nem kapmak..

Telefondan nem kapmak..
 

www.zamazing.org


Teknoloji saygı sınırlarımızı zorlamaya başladı..

Telefonunuz çalıyor..Tuvalettesiniz, meşgule alıyorsunuz, karşıdaki müsait olmadığınızı anlamıyor..

Bir daha arıyor, tekrar meşgule alıyorsunuz.

Bu oyun işiniz bitinceye kadar devam ediyor…

Hoş..

Hacetini giderirken telefonla konuşmayı kültür haline getirmiş, hatta bundan fazlası ile haz duyan insanlarımız da var..

Büyük alışveriş merkezlerinden bir tanesinin klasik müzik çalan tuvaletindeyiz.

Vivaldi’nin Four Seasons’ı çalıyor..

Kapı komşunuzun cep telefonu çalıyor…

“ İyiyim sen nasılsın?....Wc deyim kızım ondan pısır pısır konuşuyorum..Evet klasik müzik dinletiyorlar…Yemin ediyorum yalan söylemiyorum…Bak şimdi sifonu çekeceğim…..Duydun mu su sesini? Bende seni seviyorum...”

Bir dönem gazetelerde klasik müzik dinletilen ineklerin daha fazla süt verdiği ile ilgili bir yazı okumuştum..

Bu durumda ona benzer bir çalışma herhalde..

İşimiz bitecek çıkışta bizi anketör kızlar karşılayacak…

Soracaklar;

“İçeride ne hissettiniz?”

“ Sekiz on kişi toplu olarak Vivaldi’nin içine ettik mutluyuz..Bu imkanı bize verdiğiniz için teşekkür ederiz”

***

Telefonum çalmıştı bakmamıştım ya!

Ellerimi sabunla yıkayıp kuruladıktan sonra ( Bu bölümü özellikle yazdım. Son dönemde çişini yapıp, fermuarını kapatıp, aynada kravatını düzelttikten sonra ellerini üzerine silen kelli felli adamlara fazlası ile rastlar oldum da. Aklımca mesaj veriyorum)

Dışarı çıkıyorum..

Israrla arayan arkadaşıma geri dönüyorum..

“ Hayırdır beş defa aradın?”

“ Kızdım oğlum meşgule alınca”

“ Lavabodaydım”

“ Ne zaman arasam lavabodasın..Görüşmek istemiyorsan açık açık söyle”

“ Bir deyim var bilir misin? ‘O..ruktan nem kapmak’ diye”

“ Bilirim ama ne alakası var şimdi?”

“ Var…Var..”

***

Mesai bitimlerinde ve hafta sonları cep telefonumu kapatıyorum..Tuvaletteyken de kapatıyorum

Telefon benim için modası geçmiş bir aksesuar olmak üzere..

Sanırım önümüzdeki yıllarda hiç kullanmayacağım..


 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..