Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Temel Kavramlar ve Bant Tiyatroları

Temel Kavramlar ve Bant Tiyatroları
 

Salih Arıkan


Lise ve Üniversite yıllarıydı. Kitapları kasetlere okutuyor dinliyorduk. Bu konuda çalışan kaset kitap üreten Kütüphaneler vardı onlardan da kaset istiyordum. çuval çuval kasetlerle geziyordum. Radyolardan Televizyonlardan kasetlerden bir şeyler dinlemeye öğrenmeye çalışıyordum, sonra temel kavramları anlatan kasetlerle tanıştım birde bant tiyatrolarıyla burslarımı çekiyor ve hemen bir kaset alıyordum. Şiirler bant tiyatroları temel kavramlar alıp dinliyordum. Tevhit ve şirk tesettür moda hicret muta destanı neler neler. Oradan tanıyorum. İbrahim Sadri Ömer Karaoğlu ve Ulvi Alacakaptanı.

Bazen ruhum iyice sıkılırsa açıyorum bir bant tiyatrosu. Hem eskileri yâd ediyor hem de bildiklerimi tekrar etmiş oluyorum. Şimdi sesli kitaplarım ve E-kitaplarım var, gerçi tüm eserlere aynı anda ulaşamıyoruz. ama Kütüphane hizmetlerinden faydalanıyoruz.

Ben bu vesileyle herkesi sesli kitap ve E-kitap hizmetlerinin geniş kitlelere ulaşmasında çaba gösterilmesini istiyorum, özellikle yerli ve Milli eserlere ihtiyaç var. Sesli kitap ve E-kitap hizmetlerini yürüten Kütüphanelere teşekkür ederim.

Ben üyesi olduğum Memur-senden bir hediye bekliyorum. Gittikleri her yere Yedi Güzel adamın kitaplarını hediye olarak götürüyorlar. Çokta güzel bir hediye. Ama bende Yedi Güzel Adamın sesli yâda E-kitap halinde sizlerden hediye edilmesini istiyorum. E-kitapların ve sesli kitapları ve kabartma kitapların çoğaldığı bir Dünya olsun istiyorum. Bir kitabı modası geçtikten sonra okumak istemiyorum. Bir filmi modası geçtikten sonra sesli betimlemeli olarak izlemek istemiyorum bu konularda çalışanlara çok teşekkür ederim ama şunu da biliyorum. gönüllüler az olduğu için bu işler hızlı yürümüyor asıl olan yayın evleri artık ayak diremesin. Her kitabın görmeyenler için bir nüshasını yayınlasın.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..