Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '18

 
Kategori
Eğitim
 

Proje Eğitimleri

Proje Eğitimleri
 

Salih Arıkan


Birçok Proje Eğitimine katıldım İzmir Kent Konseyi İzmir Kent Federasyonu ve farklı etkinlikler.

Önce hayallerimiz olacak benim birçok hayallerim var düşlerim ve düşüncelerim var.

Genelde Projelerde yüzde doksan hibe ve Proje ortağı yüzde on ben o ortakları bulsam zaten alasını yaparım. Ama İş ortağı bulmakta yarında İzmir Valiliğinin böyle bir Eğitimi var dileyen gidebilir. Farklı Bakanlıkların Avrupa Birliğinin hibeleri hakkında fikirleriniz olabilir. Ben daha önce bu Eğitimleri aldığım için gitmeyi şimdilik düşünmüyorum. İş Kurun Projeleri zora girdi. Daha önce 3 Proje yapmıştım. Ama artık bu Projeler işkenceye döndüğü için İş Kurun semtine uğramıyorum.

Bence bu işler tepeden değil de tabandan yürümeli. Örnek Engelliler Belediyeleri Valilikleri ve Dernekleri sıkıştırmalı.Ben şu alanlarda kendimi geliştirmek istiyorum.Diye dilekçeler yağdırmalı.Bizde kendini geliştirmek isteyenlere yol açmalıyız.Valilik ve Belediyelerle İş birliği yaparak Engellilerin Eğitimini gerçekleştirmeliyiz.Önce ihtiyaç analizi yapılmalı.Engelliler kaç kişidir.Yaş cinsiyet ve Eğitim durumları ne âlemdedir. İlgi ihtiyaç ve beklentileri nelerdir.Biz daha önce ne yaptık. Biz şu kursu açmaya karar verdik deyip öğrenci aradık.Bazen de bulamadık.Demek’ki önce ihtiyaç analizleri yapılmalıymış. Biz de öğrenme aşamasındayız.Ben kendimi daha yolun başında görüyorum. Kendimi yetiştirmeye çalışıyorum. Olaylar hiçte bizim bildiğimiz gibi değilmiş.

Ben okudukça çok şey öğreniyorum. Basmakalıp duygu ve düşüncelerden kurtulmaya çalışıyorum.Düşünmeye ve anlamaya çalışıyorum.İnşallah bu yolda başarılı olurum.Her zaman farklı görüşlere açığım. Ben ancak Birlikte Hareket edilirse birçok sorun çözülür. Birilerine havale ederek hiç bir sorunu çözemeyiz.Yaşadığımız her soruna müdahil olmak zorundayız.ve taşın altına elimizi koymadan biz olmadan asla yoksa biz olmadan bizim adımıza birileri çözer ve o çözümler çoğu zaman bize faydası olmaz bizden geçinenlerin kazanç kapısı olur.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..