Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '15

     
    Kategori
    Eğitim
     

    TEOG İngilizce sınavı!..

    Milli eğitim bakanlığımız, maşallah her sene yeni bir sınav çıkartarak, çocuklardan çok bizim kafamızı karıştırmayı başarıyor. Geçen öğretim döneminin başında, kızım yanıma gelip “Anne, ben bu TEOG İngilizce sınavından nasıl geçeceğim?” diye sorduğunda, kızımın endişesi kadar başka bir şey de kafamı allak bullak etti; Bu sınav da neyin nesi?
     
    Ama biraz araştırma yaptıktan sonra, kafamda çoğu şey yerli yerine oturdu ve bu sınavın, aslında baya yararlı olduğunu, öğrenicinin gelişimine baya baya katkı sağladığını anladım. Bu sınavın açılımı şuymuş; Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş sınavı… SBSnin yerine geçmiş bu sınav. İyi ki de geçmiş hani. Bizim kuşağın en çok dert ettiği konulardan birisi olan “tek bir sınav ile hayatın belirlenmesi” durumu neredeyse ortadan kalkmış. Artık öğrencilerin performansını uzun bir süreye yayarak belirliyorlarmış.
     
    Ben bütün gece bu araştırmaları yaparken, bir yandan da bu sınav için kurs veren yerler var mı diye bakmaya başladım. Çoğu kursun, bu sınavdan haberi doğru düzgün yok bile. Sonra, New York Studio Dil Okulu ile karşılaştım. Kursun sayfasında biraz araştırma yaparken fark ettim ki, bu kurs her alanda yüksek kalite eğitim veriyor ve diğer dil sınavlarında da yüksek başarı oranına sahip. Hafta sonunu bekledim ve kızımı da yanıma alarak kursun yolunu tuttum.
     
    Bir kere, New York Studio Dil Okulu binasından içeri adımınızı attığınız an, farkı hissedebiliyorsunuz. Sadece bilgi almak istediğimi söylememe rağmen, benimle o kadar ilgilendiler ki anlatamam. Kursun içeriği hakkında da detaylı bilgiler verdiler; örneğin, oldukça geniş bir kelime dağarcığı kazandırıyorlar, sınavın hızlı yapılabilmesi için püf noktaları sunuyorlar, sınav içeriğine uygun olarak yazı kalıplarını, cümle çeşitlerini öğreterek, bunları bol bol konuşma ve rol oyunları ile pekiştiriyorlar.
     
    Kursa başlamasının üzerinden kısa bir süre geçmesine rağmen, kızımın kaydettiği ilerleme şimdiden gözüme çarpıyor. Sanırım bir aksilik yaşamazsak, TEOG İngilizce sınavından başarıyla ayrılacağız.
     
    Sizden bilgi almak isterseniz: www.newyorkstudio.com.tr
     
    Toplam blog
    : 1
    : 76
    Kayıt tarihi
    : 11.03.15
     
     

    Anne , İngilizce , teknoloji ..