Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Terk eden, giden değil bu defa.

Terk eden, giden değil bu defa.
 

Resim , sanırım ustalardan birinin. Şimdilerde karakalem çalışıyorum bu resmi...


Her yazdığım şiirin başına birşeyler yazmak hoşuma gidiyor.
Bu kez yazamadım,
Uymadı,
Bu şiir öksüz gibi oldu.

Her neyse...

Kokunu yollama bana,

En sevdiğim şarkılarıda.

Yağmurlu akşamlarda.

Daha zorlaşıyor alışmak.

Kaçtın diyorsun, bırakıp gittin beni.

Kaçmadım.

Hatırlar mısın.

Veda eden ben olsam da.

İzin verdin sende.

Buz hallerinle,

Aceleyle.

Sözlerinle değilse de, sessizliğinle.

Yüreğinle değilse de,

...

Bu defa giden değildi terkeden.

Elleri yere düşüren,

Bakışları kaçıran.

Sendin aslında.

Bu defa benim değil bu göz yaşları,

Seni emanet ettiğim meleklerin.

Hırsından, utancından.

Hoşçakal...

sevgiyle...

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..