Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '08

 
Kategori
Dostluk
 

MB den arkadaşım ,sevgili Şü..

MB den arkadaşım ,sevgili Şü..
 

Resim Netten,aslında o kırmızı karanfil sever.Bunu da ben.


Arkadaşını iyi seçeceksin, böyle iki, ya da üç arkadaşın olacak , yeter.

Bir şey sordun mu, şıp diye cevap verecek.

Seni dinleyecek, gel deyince gelecek, sıkıldım dedin mi, gel buluşalım diyecek.

Ah nerde, dediğinizi duyar gibi oluyorum.

Benim var, haftada 2 kez telefonla haftada 4, 5 de msn de konuşuyorum.

Hattımdaki ücretsiz haftasonu günlerimde onu aramazsam,

ŞÜ:Aloooo aramadın hani beni, diye arıyor.

Bazen, eşimi şikayet ediyorum,

BEN:Bak kızım, eşim söz verdi yeni araba alıyorum, şimdi senin elin, gider evde hır çıkarır.

ŞÜ:Çıkarırım valla.

BEN:Ama bak arabam bir aya gelmez ise, Dava açıyoruz tamam mı.?Şahitsin.

ŞÜ:Ne diye açıyruz.?

BEN:E, tabi ben kendimi alıştırıcam arabam gelcek diye.

ŞÜ:Tabi alınmayınca senin ruh sağlığın bozulacak haliyle.

BEN:Hatta, sen sırf kıskandığın için , kocanla kavga edicen ve senin de kocan ile aran bozulacak.

ŞÜ:Evet ya, bak bu da var.

Gülüşüyoruz.

ŞÜ: Senin kocan sebep olduklarını bir bilse sana söz falan vermez ama.

BEN: Vermem diyor, yanımda şimdi.

ŞÜ: Neeee, adamın yanından mı konuşuyosun bunları.

BEN: E ne var, arabadayız , eve dönüyoruz,

ŞÜ: Rezil ettin beni.

BEN: Yok ya , bak sana selam söylüyor. Uğruyacakmış yanına , şirketin bir işi varmış.

ŞÜ: Tamam sende selam söyle.

…………BAŞKA BİR GÜN

Geçenlerde, babam ameliyat oldu, ben de refakatçim,

Bu arkadaşım, iş çıkışı eve gidip giyinip süslenip yanıma geldi..Evet hastanede buluştuk.

9 Eylül hastanesinin cafesinde elimizde plastik bardakta çaylar,

Bir paket kremalı bisküvi, ben makyajsız ve bilmem kaç gündür uykusuz,

ŞÜKÜCÜM: ‘’Bana bak, kimse beni bu saatte hastanede buluşmaya ikna edemez, kıymetini bil. ‘’

dediğinde nasıl da gülüştük.

Daha dün , blogcu toplantısına gidiyormuyuz diye sordum.

Bu sefer gitmesek, toplayamayız şimdi bizim takımı dedi.

Takım dediğimiz de, Esma, İlyas bey ve eşi, Tijen hn, Narçiçeği, Polat ailesi, Murtaza bey , kuşkayası, beyler vs.:)

Bu gün ona msn de şöyle dedim.

BEN: Bana avukat lazım,

ŞÜ: Noldu yine. Anlat bi, avukattan bol ne var.

Olanları anlattım.

Bizim oğlan köpeği gezdirirken , başka bir köpek bizimkilere saldımış,

Şimdi karakoldan ve devlet hastanesinden geldim.

…..

Bu konuşmalar böyle devam etti.

Sonra düşündüm de,

Bu kız , evet kız , bayan arkadaşım işte , benim nazımı nasılda çekiyor.

İyi ki varsın şü…söz bir şiir daha yazıcam sana .

Onu nereden mi tanıyorum tabi ki MB den .

Es, arkadaşım sıra sana da gelicek, sıranı bekle emi.

Sevgiler Mb

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..