Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '08

 
Kategori
Dostluk
Okunma Sayısı
440
 

MB den arkadaşım ,sevgili Şü..

MB den arkadaşım ,sevgili Şü..
 

Resim Netten,aslında o kırmızı karanfil sever.Bunu da ben.


Arkadaşını iyi seçeceksin, böyle iki, ya da üç arkadaşın olacak , yeter.

Bir şey sordun mu, şıp diye cevap verecek.

Seni dinleyecek, gel deyince gelecek, sıkıldım dedin mi, gel buluşalım diyecek.

Ah nerde, dediğinizi duyar gibi oluyorum.

Benim var, haftada 2 kez telefonla haftada 4, 5 de msn de konuşuyorum.

Hattımdaki ücretsiz haftasonu günlerimde onu aramazsam,

ŞÜ:Aloooo aramadın hani beni, diye arıyor.

Bazen, eşimi şikayet ediyorum,

BEN:Bak kızım, eşim söz verdi yeni araba alıyorum, şimdi senin elin, gider evde hır çıkarır.

ŞÜ:Çıkarırım valla.

BEN:Ama bak arabam bir aya gelmez ise, Dava açıyoruz tamam mı.?Şahitsin.

ŞÜ:Ne diye açıyruz.?

BEN:E, tabi ben kendimi alıştırıcam arabam gelcek diye.

ŞÜ:Tabi alınmayınca senin ruh sağlığın bozulacak haliyle.

BEN:Hatta, sen sırf kıskandığın için , kocanla kavga edicen ve senin de kocan ile aran bozulacak.

ŞÜ:Evet ya, bak bu da var.

Gülüşüyoruz.

ŞÜ: Senin kocan sebep olduklarını bir bilse sana söz falan vermez ama.

BEN: Vermem diyor, yanımda şimdi.

ŞÜ: Neeee, adamın yanından mı konuşuyosun bunları.

BEN: E ne var, arabadayız , eve dönüyoruz,

ŞÜ: Rezil ettin beni.

BEN: Yok ya , bak sana selam söylüyor. Uğruyacakmış yanına , şirketin bir işi varmış.

ŞÜ: Tamam sende selam söyle.

…………BAŞKA BİR GÜN

Geçenlerde, babam ameliyat oldu, ben de refakatçim,

Bu arkadaşım, iş çıkışı eve gidip giyinip süslenip yanıma geldi..Evet hastanede buluştuk.

9 Eylül hastanesinin cafesinde elimizde plastik bardakta çaylar,

Bir paket kremalı bisküvi, ben makyajsız ve bilmem kaç gündür uykusuz,

ŞÜKÜCÜM: ‘’Bana bak, kimse beni bu saatte hastanede buluşmaya ikna edemez, kıymetini bil. ‘’

dediğinde nasıl da gülüştük.

Daha dün , blogcu toplantısına gidiyormuyuz diye sordum.

Bu sefer gitmesek, toplayamayız şimdi bizim takımı dedi.

Takım dediğimiz de, Esma, İlyas bey ve eşi, Tijen hn, Narçiçeği, Polat ailesi, Murtaza bey , kuşkayası, beyler vs.:)

Bu gün ona msn de şöyle dedim.

BEN: Bana avukat lazım,

ŞÜ: Noldu yine. Anlat bi, avukattan bol ne var.

Olanları anlattım.

Bizim oğlan köpeği gezdirirken , başka bir köpek bizimkilere saldımış,

Şimdi karakoldan ve devlet hastanesinden geldim.

…..

Bu konuşmalar böyle devam etti.

Sonra düşündüm de,

Bu kız , evet kız , bayan arkadaşım işte , benim nazımı nasılda çekiyor.

İyi ki varsın şü…söz bir şiir daha yazıcam sana .

Onu nereden mi tanıyorum tabi ki MB den .

Es, arkadaşım sıra sana da gelicek, sıranı bekle emi.

Sevgiler Mb

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

ameliyat oldu demedin. Geçmiş olsun. Selam ve sevgiler...

narçiçeği 
 05.12.2008 13:37
Cevap :
Evet oldu ve şimdi çok iyi şükürler olsun..Sevgiler ve selamlar.  05.12.2008 15:25
 

ben sankim biliyorum :)) bu arada geçmiş olsun...

beenmaya 
 02.12.2008 16:52
Cevap :
Biliyosun eminim.Teşekkürler, sevgiler mayacım.  02.12.2008 19:20
 

baban için geçmiş olsun öncelikle, insanın dostları olmalı der şair, sevgiler...

erol aslan 
 01.12.2008 16:46
Cevap :
Teşekkür ederim.Haklısınız , çok doğru söylemiş o şair...:)  01.12.2008 17:03
 

seni zaten seviyorum...şehrin iki ayrı yakasında ne olacak bizim halimiz ...dur ben eşine bir koşu telefon edeyim de çözsün bu işi . Ne de olsa " ev yapan " o...

hayat güzeldir 
 01.12.2008 12:01
Cevap :
Peki.:)  01.12.2008 13:38
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 141
Toplam yorum
: 751
Toplam mesaj
: 170
Ort. okunma sayısı
: 1724
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster