Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

01 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Terkedilen adamın hissettikleri

Terkedilen adamın hissettikleri
 

Gözlerim durulu, hıçkırıkla ağlarım... Sen benden gittin gideli yorgun bir hancıyım. Sana hasret kaldım, yüreğim dolu dizgin birazda karamsarım. Sevda türküleri dökülür dudaklarımda, gecenin karanlığında mırıl mırıl mırıldanırım... Ne sevdiğimi bildim, ne de senden vazgeçebildim. Öyle bir eser bıraktın ki geride, virane bir yapı gibiyim... Etrafında inleyen nameler, elinde kadehler, sokak sokak gezen sarhoşlar gibiyim.Sendin benim gelecekteki umudum ve düşlerimdeki kadın... Sendin benim pempe pancurlu evimin penceresinden bakan... Ama sen ama sen giderken bile arkana bakmadın!... hiç, hiç mi umursamadın. Evin merdivenlerinde oturum hıçkıra hıçkıra ağlarken, sen bavulunla arkana bile bakmadan giderken, sokaklar ağlıyor, gökyüzü ağlıyor, yıldızlar bir bir kayıyordu. Sen beni, seninle olan düşlerimle bırakırken... Alın yazım saz oldu, söz oldu. Yaşantım miskin ve kokuşmuş bir çöplük gibi...Dünyam ise zipzivri karanlık.. bir rüya gibisin. Artık hayallerimdesin seninle konuşuyorum bizi, düşlerimde soruyorum sana gelecekmisin diye... sevgimizin düşlediği yuvamıza dönersin diye. umutla seni evet seni beklerken.......

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..