Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Teröre yardım ve yataklık etmişim(!)

Teröre yardım ve yataklık etmişim(!)
 

Amman ha,dikkat...Foto kaynak:kenthaber.com


Telefonum çaldı,numaraya baktım, tanımıyorum,bende kayıtlı değil.Açtım,”<ı>Ben başkomiser falanca filanca,0532........ numaralı telefon sizin üstünüze mi kayıtlı?”diye sordu.”<ı>Evet”dedim.”<ı>Bu telefon hattını internet üzerinden kullanmışsınız ve kopyalanmış,yakında bu telefonu internet üzerinden kullandınız mı?<ı>”İçimden o da neymiş dedim ama cevaben”<ı>hayır,kullanmadım”diye ekledim.”<ı>Yedeklenen hattınızla Diyarbakır-Lice’den,K.Irak’a bu sabah 20 dakika görüşme yapıldı,savcı beyin talimatı ile size ulaştık,Diyarbakır’da tanıdıklarınız var mı<ı>?”diye sormaya devam ediyor.Arada bir telsiz sesleri geliyor,fonda “<ı>tamam merkez,alındı merkezgibi şeyler duyuyorum.

Şirketten biri bana fena bi oyun oynuyor diyorum içimden ama öbür taraftan da Türkiye’nin dört bi yanında tanıdıklar var,ismim Ahmet olduğundan çoğunda birinci sıradayım.Başıma daha önce geldi,olaki bir olaydan ötürü yakınlarımızdan birinin başına bir iş geldi ve ilk numaradan itibaren arıyorlar diyorum ama gidişat öyle değil.

Bir taraftan da şüpheleniyorum ama başkomiserimiz çok sert,fırça atmayı ihmal etmiyor.”<ı>İfademi alacaksanız,karakola geleyim,nereden arıyorsunuz”diyecek oldum,”Savcı <ı>bey’in talimatı ile arıyoruz dedik ya”diyor.”<ı>Telefonun teröre bulaşmış,yardım ve yataklık suçu üzerinde bir de soru soruyorsun”diye de fırçalamaya devam ediyor.

Dur bakalım diyorum içimden,nereye varacak bu yardım ve yataklık işi?Ben de öğreneyim şu işleri hele diyorum kendi kendime.

Başkomiserim devam ediyor;”<ı>adınıza Ziraatbank,Vakıfbank,HSBC,ve Axess kredi kartı çıkarılmış ve teröristler tarafından kullanılmaya başlanmış,bu kartları siz kullanıyor musunuz?”

Benim kullandığım bir kart var ve işin içine kart girince üçkağıda alındığımız anlamaya başlıyorum:“<ı>Haydaaa,ne kartı,ne teröristi kardeşim?Buyrun ifademi alın,karakola geleyim”diyorum,başkomiserimiz efelenmeye devam ediyor”<ı>bakın zamanımız çok kısıtlı ve bize yardımcı olmanız gerekli.Sizinle işbirliği yapmamız gerekiyor.Bu nedenle adınıza kayıtlı kartlardan biri ile en yakın bakkala,markete girin ve teröristleri yakalamamız için yardımcı olun”.

İş ortaya çıktı gibi.Amcalar(!) terördü,polisti,savcıyde,telsizdi,anonstu derken vatandaşı kandıracak,kimlik ve kart bilgilerini aldıktan sonrada gerçekten bir yerlere yardım ve yataklık etmiş olacağız.Zaten hassas bir dönemden geçiyoruz.İşin içinde teröristi yakalatma gibi "ulvî bir görev"var.Tuzağa yakalandın mı,işin iş yani.

<ı>Sen ne diyorsun kardeşim,polislik böyle mi olur,gönder polisini,jandarmanı beni aldır.Sen gelemiyorsan ben geleyim,benim yerim yurdum,adım sanım belli “dedim kararlı bir şekilde.

Ana avrat küfür etti ve kapattı !!!

Tekrar ben aradım 0545........cevap yok,ulaşılamıyor.

Hemen şikayetimi yaptım tabiki.Konu artık uzmanların konusu.Ancak siz siz olun, sakın bu oyuna gelmeyin.Hele hele kredi kartı bilgilerinizi,şifrelerinizi,TC kimlik numaranızı dahi telefondan vermeyin.Yoksa gerçekten,fena halde bir yerlere yardım ve yataklıkda bulunursunuz.

**********************************************************************************************

Blognot1:Kurban bayramı yaklaşıyor.Kurbanlarınızı ve derilerinizi gönül rahatlığı ile Türk Hava Kurumu’na bağışlayabilirsiniz.

Ayrıca tüm cep telefonu operatörlerinden 3919 YANGIN yazarak Türk Hava Kurumu’nun yangın söndürme uçağı alım kampanyasına 6 YTL katkıda bulunalım.6 YTL ormanlarımız için umut olsun.

Ayrıntılı bilgi için :

http://www.thk.org.tr/2005/anasayfa.htm

Blognot2:Aslanlar ülkesinde tavşan avlarken gözünüzü aslanlardan ayırmamalısınız;ama aslan avlayacaksanız tavşanlara aldırmanız gerekmez.(H.Stern)

 
Toplam blog
: 242
: 1784
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..