Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

Tesadüfün böylesi...

Tesadüfün böylesi...
 

Vatan Gazetesi


Şimdi o kısa yazının Milliyet Blog sayfalarında yer aldığı tarihe baktım…14.02.2009! Başlık; “ Kılıçdaroğlu kime benziyor?

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=162499

&&&

Sabahın erken saatinde bir arkadaşımın telefonu ile uyandım…

“ Ali ne haber?”

“ Hayırdır oğlum, saat kaç?”

“ Vatan Gazetesini okudun mu?”

“ Uyuyorum daha be arkadaş!”

“ Al bir Vatan Gazetesi de oku”

&&&

Sabahın köründe aratacak kadar önemli ne yazabilir ki Vatan Gazetesinde?

İnsanın aklına değişik fikirler geliyor tabii…

Acaba benim yazılardan birini mi yayımladılar… Nasıl olacaksa o iş!

Belki de resmim çıkmıştır(!)

Aynı işyerinde çalıştığımız arkadaşlardan bir tanesi, Dünya Kupası için 2002 yılında Japonya’ya gitmişti… İki gün sonra Hürriyet gazetesinin spor sayfasında arkadaşın nerdeyse yarım sayfa fotoğrafı yer almıştı…

Giyindim, Silivri’ye geldim…

Sahildeki gazete bayiine uğrayıp, Vatan gazetesi alınca, arkadaşın ne demek istediğini anladım…

Manşet aynen şöyle;

GANDİ KEMAL, ERDOĞANA KARŞI…

Kemal Kılıçdaroğlu’nun fotoğrafının yanında, Gandi’nin bir fotoğrafı…

Benzer fotoğraflar galerilerimde var…

&&&

Tesadüf’ün böylesi…

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..