Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Theta healing bilinçaltı tekniği ile kilo vermedeki negatif çekirdek inançlar

Theta healing bilinçaltı tekniği ile kilo vermedeki negatif çekirdek inançlar
 

Bu aralar theta healing bilinçaltı tekniğini kullanarak yaptığım çalışma kilo vermek üzerine oldu. Çünkü bu konuda herkes çok zorlanıyor. Spor ve diyet yaparak belli kiloya ulaştıktan sonra tekrar kilo alanlarda ortak çıkan negatif çekirdek inançların bazıları şöyle:

Kilo bana yakışıyor.

Kiloluyken daha güçlüyüm.
 

Kilo vermek istemiyorum.

Kilo verirsem güçsüz ve aciz olurum.
 

Kilo vermek çok zor.
 

Ne içsem be yesem yarıyor.
 

Kilolarım beni koruyor.
 

Kiloluyken güvendeyim.

Kilo verirsem hasta olurum.

Kilo verirsem tacize uğrarım.

Kilolarımı seviyorum.

Kilolarım benim kalkanım.

Kiloluyken daha güzelim.

Kilo vermek için savaşmalıyım.

Kilo vermek için çok uğraşmalıyım.

Yemeden duramam.

Aç gözlüyüm.

Ben açım.

Oldum olası böyle kiloluyum.

Kilo verirsem beni sevmezler.

Kilo verirsem yanlış işler yaparım.

Babama/anneme çekmişim.

Kilo verirsem kendimi koruyamam.

Kilo verirsem kimse beni dinlemez.

Yediğim her şey beni koruyor.

Kilolarıma sığınıyorum.

Kilolarım benim koruyucu kalkanlarım.

İçimdeki yeme arzusu sevgi açlığı.
 

Kilolarım beni duygularımla yüzleşmekten koruyor.
 

Metabolizmam yüzünden fazla kiloluyum.
 

Çok az yememe rağmen fazla kilo alıyorum.
 

Kendimi yoksun hissediyorum.
 

Kilo verirsem yalnız kalırım.
 

Ben bu kiloları asla veremem.
 

Egzersiz yapmak bende işe yaramaz.
 

Yiyecekler benim tek dostum.
 

Sevdiğim yiyecekler olmadan yaşam anlamsız.
 

Ben istesem de kilolar beni asla bırakmaz.
 

Bu kilolar asla benden gitmez.
 

Kilolarımı taşımaya mecburum.
 

Bu vücut şekli bana genetik geçti.
 

Yemek yemeye çok ihtiyacım var.
 

Kendimi yoksun hissettiğim için çok yiyorum.
 

Kilolarımı kaybetmek bana güvenli gelmiyor.
 

Kilo verirsem daha fazla sorumluluk almaktan korkuyorum.
 

Fazla kilolu olduğum için kendimden utanıyorum.
 

Kilolu olmak benim yaşam tarzım.
 

Kilolu olmak benim kimliğim.
 

Kilo vermem,ideal kiloma ulaşmam bir mucize olur.
 

İradem zayıf.
 

Güçsüzüm.
 

Eğer kilo verirsem erkekler beni kullanır.
 

Eğer kilo verirsem eşim beni kıskanır.
 

Çocukluğum yüzünden bu haldeyim.
 

Sevdiğim yemeklerden vazgeçemem.
 

Eğer zayıflarsam istediğim her şeyi yeme zevkinden mahrum kalırım.
 

Ekmeksiz karnım doymaz.

Size de bu sözler tanıdık geldi mi? Çoğumuzun bilinçaltında böyle inançlar kayıtlı olduğu halde farkına varamayız.Benim yaptığım seanslar sonucunda çıkan bu inançları değiştirmek mümkün.

Siz de kilolarınızdan şikayet ediyorsanız, bu negatif inanç kalıplarını kuzey yönünde test edebilirsiniz. Kinesyoloji testinde bilinçaltınız size olanı gösterir. Kuzey yönünde kollarınız aşağıda olacak şekilde yukarıdaki herhangi bir cümleyi gözleriniz kapalı ve sesli bir şekilde söyleyin.Örneğin "kilo vermek çok zor" diye sesli bir şekilde söylediğinizde hafif öne ya da arkaya eğileceksiniz.Bazen de sağa sola .

Öne doğru eğilmeniz EVET demek olur ve bilinçaltınızda kilo vermek çok zor inancı kayıtlı olduğunu gösterir.Eğer arkaya doğru itilirseniz bu da HAYIR demektir.Yani bilinçaltınız kilo vermek çok zor inancına sahip değildir.Bu şekilde yukarıda yazdığım tüm negatif inanç kalıplarını kendinizde test edebilirsiniz.Zaten bir çoğu evet çıkıyorsa kilo vermeniz mümkün değildir,verseniz de geri alırsınız.

Kilo ile ilgili yaptığımız bilinçaltı çalışmaları tedavi amaçlı değildir.Mutlaka bilinçli şekilde de kilo vermeyi istiyorsanız ve sağlıklı yaşamayı tercih edecekseniz bu çalışmaları yaptırın.

senemyesimkuzu@gmail.com

Theta Healing Bilinçaltı Terapisti

S.Yeşim AYHAN KUZU

 
Toplam blog
: 28
: 6802
Kayıt tarihi
: 12.11.11
 
 

1981 Söke'de doğdum. İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi mezunuyum. Başarılı bir okul hayatından sonra..