Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '16

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Theta tekniğine gittim betadan çıktım kuantuma vuruldum

Theta tekniğine gittim betadan çıktım kuantuma vuruldum
 

Ana işletimci bilinçaltına dalmak lazım ...


Arkadaşım ile astroloji ve enerji üzerine sohbet ederken bir yandan da blogları okuyordum. Vakit nakit artık yetiremiyorum illa ki bir iki iş yapacağım, birkaç şey düşüneceğim beynimi yiyeceğim.

Neysee tam insandaki enerji, bilinçaltı, kuantum derken blog yazarlarımızdan Tuncay Yeşilpınar'ın Theta bilinçaltı tekniğini okudum. Arkadaşımla paylaştım ve arayacağım merak ettim dedim.

Tuncay Bey ile telefon görüşmemde merak ettiğimi , bilinçaltı temizleme yöntemini öğrenmek istediğimi söyledim. Herşey sanki kurulu gibi gidiyordu Tuncay Bey ben İzmir'deyim deyince ben de İzmir'deyim o halde yüz yüze öğreneyim dedim. İki seans olduğunu söyledi biri yarım saat, diğeri 1,30 saat. Fiyatlarını öğrendim yarım saat bana yeter dedim. Seans bittiğinde bir saati aşmıştık.

Pazar gününe sözleştiğimiz gibi seansa başladık. Önce diyaframdan nefes alma metodunu öğrendim. Burundan nefes alıyorsun karını şişiriyorsun , ben tam tersini yapıyordum. Burundan nefes al karın şişir , aldığın nefesi 2 sn. alıyorsan nefesini ağızdan verirken 4 saniye.

Geçtik bilinçaltı temizliğine , gözlerini kapa başının üzerinde bembeyaz ışık topu göreceksin telkini ile ben ışığı bulmaya çabalıyorum ama ışık yok. Bulamıyorum nerede bu ışık diyorum bir yandan da hipnoz mu ediliyorum ya hipnoz olursam ayıkla pirinçin taşını diyorum bir yandan da kendimi telkin ediyorum. Malum devir kötü...

Sonunda beyaz ışığı buldum , evirdim çevirdim gözlerimdeki sarı ışığa geldik. Trafik lambası gibi rengarenk , göğüs, karın, bacak derken içimdeki negatif duyguları attım.

Geçmiş , gelecek çizgimin ortasına geçtim ve sol tarafımda geçmişi mavi çerçeve içine attım. Maviye de kıydım yani. Sonra gökyüzüne çıkıp o geçmişten gelen kötü duyguları küçültüp yok ettim. Sağ tarafıma gelecek hayallerimi koydum ve farkettim ki öyle çılgınlık derecesinde ya da abartılı hayallerim yok. Gülen , mutlu, huzurlu çocuklar, torunlar, aile ...

Uygulamalar, tarifler Tuncay Bey'den , görmek yakalamak benden. Ve akşam mışıl mışıl uyuyacak sabah kalktığında çok mutlu uyanacaksın telkini ile aynen dediği gibi oldu.

Yol belli yola tarif gerek misali...

Herşey kendimizde bitiyor,  yüreğimiz kadar yer tutuyoruz hayatta.

Bilinçaltına inanıyorum çünkü benim bilinçaltı çok yaman.

Öyle şeylerle dolu ki artık dolduracak yer kalmadığını farkediyorum. Ya unutmak lazım ya da çöpe atmak. Sildiğimi düşünüyordum beynimin kendine öz silme huyu var fakat bazen pırt diye karşıma çıkıyor.

Geçmişten biriken olumsuzluklar hayatımı etkiliyor. Davranışlarımı, duygularımı, yaşantımı...

Öncelikle kendimizi bilmemiz gerekiyor , iyi tanımamız ve başarmak istediklerimize ulaşmak için çabalamamız.

Korkularımız, farkında olmadan içimizde, bilinçaltında yaşattığımız  kaybetme korkusu gibi, aldatılma gibi, yalan gibi , menfaat gibi, karanlık gibi, uçurumlar gibi, saymaya başlamayım gibi gibi.....öyle çoklar ki hele ki bu devirde.

Sonra tamam diyorum olumsuz düşünmüyorum bu seferde Polyanna oluyorum. Öyle an geliyor ki kendimi aptal gibi hissediyorum. Bu aralar karışığım ölüp gideceğim hala kendimdekileri kendimi arıyorum.

Sorgulamalar bitimsiz..

Tuncay Bey'e  madem bu kadar etkili bu olumlamalar  keşke bütün dünya çocukları için hayaller kursak el ele verip onların hep güldüğünü görsek, ülkedeki kötülükleri, ezen, bitiren sistemi ortadan kaldırabilsek dedim.

Neden olmasın ki ?

Analar ağlamasa, kadınlar ezilmese, çocuklar tecavüz edilmese ....o kadar çok şey var ki içimizi yakan bu teknikleri el ele verip dünya adına yapabilseydik.

Ben yine hayalim yok ki deyip olmayacak hayaller kurdum, ki zaten olmayacak hayallerim de var benim, bilirim olmayacak ama yine de isterim işte.

Ben buyum ne yapayım .Ha tavsiye eder miyim ediyorum bilinçaltı tekniklerini öğrenmeliyiz ve evde kendi kendimize de uygulamalıyız .

Ben mi uyguluyor muyum valla uyuya kalıyorum bu ara uykucu oldum teknik gazından çıkamadım mışıl mışıl uyuyorum. Benim seans etkisi devam ediyor.

Tam kızacak ya da sinirlenecek oluyorum şşşş olumsuzluk yok, kendini üzen sinir eden şeyleri görme attın ya onları diyorum.

Gerçekten söylüyorum öylesine değil öğrenmenin yaşı yok . Kesinlikle bilinçaltımızın farkına varmalıyız , birikenleri temizlemeliyiz , çöpe atmalıyız sonra reset atmalıyız.

Allah'tan tek seans aldım bir kaç teknik öğrensem yaşam koçu olasım gelecek.

http://blog.milliyet.com.tr/hayatinizi-kolaylastiracak-sihirli-bir-kelime/Blog/?BlogNo=547056

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..