Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '08

 
Kategori
Dostluk
 

Tıpış tıpış döndüm

Tıpış tıpış döndüm
 

Hüzün zaman zaman deli dalgalarla gelir

Gönlümün kıyısına vurur

Aşınan kayalar gibi ruhum

Suskun, yorgun, öylece durur

O an bu şarkıdaki hüznü hissettim birden, kırılma noktasında idim sanırım, Üst üste geldi her şey, şöyle içimi bir dökeyim dedim olmadı yanlış anlaşıldım sanırım. Hemen sarıldım o sığınma limanım blog sayfama, kısaca yazdım

Ve artık veda zamanı diye…

Önce resmimi sildim ardından önerdiklerimi, izlediklerimi, profilim de ki tanıtımımı sileyim dedim hani o dalga geçilen tanıtımım.

Olmadı, her yolu denedim beceremedim.

Yazılarımı sileyim istedim, o kolay bir yoldu ama silemedim, kıyamadım nedense,elim gitmedi onları yok etmeğe.

Onları okunur hale getirmek için epey bir zaman uğraşmıştım.

Hadi dedim yolcudur Halide bağlasan durmaz.

Kapattım blogun kapısını, kapısına kilit vurdum, pencereleri kapatmadım hiç olmazsa bizi seven okuyan dostlara bir selamlık bir açıklık bıraktım.

Islak kumlara yazılmış hikâyeler ummana karışır

Silinir yavaş yavaş

Her dalga ömrümden bir şeyler koparır

Ağır ağır sönen gönlüm sakin koyları özler

Son kum tanesi olana kadar

Sanki Bir şeyler kopar gibi idi ruhumdan, biraz da ohhh diyordum rahatım artık, hergün ne yazmalıyım diye düşünmekten hal oluyordum, şimdi gider yazanları okurum hazıra konarım diye de teselli ediyordum kendimi.

Ara ara bakıyordum farkında mı dostlarım diye, ya da umursayan var mı? İki satır yazarak beni tekrar yazmaya yüreklendirecek…

İlk Mutlu mavi fark etti gidişimi ardından stilwater, rosemoon, Nilgun, ayrıntıda gezinmek, Yaşamçiçeklerim, Şhalimar, Talip Bölükbaşı, Nursen, Gürsel yüce Tercan, Özlem Akaydın, Ahmet yılmaz, Emoş, Yolundiğeryarısı,

Yağmur zamanı, Homeros,Mavinin güncesi/Hanife, Kadri kanpak, Emre.C, Meral Yağcıoğlu Hakan Şahin,Bady kitty,Esma kahraman, Ahmet Balcı, Yorum yazan ama bana ulaşmayan yorumu ile Narçiçeğim arkadaşım,Serkan Uygun….

Beni ne kadar mutlu ettiniz sevgili arkadaşlarım. Hepinizi yanıbaşım da hissettim hepinizi.

Hep istediğimiz bu değil mi aslında.

Kötü gün dostu olmalı hepimizin, iyi gün dostları hep vardır, önemli olan bu günlerde ilgiye ve desteğe ihtiyacımız olduğu anlarda kısacık ta olsa iki söz etmekle kırılan dökülenler nasılda onarılıyor bilemezsiniz.

Hüzün zaman zaman deli dalgalarla gelir

Gönlümün kıyısına vurur

Hüzün zaman zaman deli dalgalarla gelir

Son kum tanesi olana kadar.... ( Cansın Erol Şiiri)

Beste;Selahattin İçli, Ahmet Özhan’ın sesinde benim dönüşüme eşlik etti sessizce. Kimbilir belki de içinizden söylediniz bu insanı sarıp sarmalayan şarkıyı.


Bugün bahara yakışan bir hava vardı burada. açtım tüm pencereleri, bahçeye hazırladım kahvaltımı, sırtımı verdim güneşe, yağan yağmurlarla coşan çiçeklerin kokusunu duyup, hafif hafif yüzümü okşayan rüzgarın eşliği ile kahvaltımı ettim, sonra bana göz kırpan papatyalara "benim olacaksınız nafile bir yere kaçamazsınız" der gibi saldırdım, toprağa yakın yerden kopardım onları masamı süslemeleri için, ne yapalım bu kadar baştan çıkarıcı olmasalardı.

İliğim kemiğim ısındı, şükrettim tanrıma bu güzelliği bizlere sunduğu için... Bugünlük bu kadar, sevgi ile kalın dostlar.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..