Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '09

 
Kategori
Tekstil / Giyim
 

Tişört etiketlerinden şikayetçiyim

Tişört etiketlerinden şikayetçiyim
 

Eyy okur. Devir protesto devri, millet sokaklara döküldü, Ergenekon, Obama, işsizlik, kriz, kaos derken ömrümüz bitti vallahi. Ama benim bugünkü derdim herşeyden daha önemli.

Artık yeter. Tişörtlerin, gömleklerin arkalarındaki sırta batan etiketlere son olsun. Senelerdir ne çektiğimi bir ben bilirim. Cildiniz de hassas ise bu etiketlerin yarattığı fiziksel ve psikolojik işkenceyi protesto edelim artık.

Neden tekstilciler şuna bir çözüm bulmaz ki!!! O sert, kaşındıran, sırtımızda kurdeşen döktüren etiketlere alternatif bulamadılar bir türlü. Aldığım her tişörtü anneme verip etiketlerini söktürüyorum ama bu sefer dikişleri sökülen noktada bir delik, bir yamukluk, bir dejenerasyon oluyor. Kendim de yalap şalap kesmeye çalışıyorum ama bu sefer de kesilen noktaların sert köşeleri gene batıyor. Bütün gün sokakta kaşım kaşım kaşınıyorum, ne bela birşeydir şu tişört etiketleri, resmen bir genç kızın kabusu oldu yahu.

Geçenlerde Mavi Jeans'ten bir tişört aldım ve havalara uçtum. Sonunda akıllı biri herhalde akıl etti de etiket yerine oraya logoyu boya ile basmışlar. İşte budur!!! Artık bütün tekstilciler etiket dikmek yerine boya baskı yapsın, herkese duyuralım bunu!!!

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..