Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '08

     
    Kategori
    Tiyatro
     

    Tiyatro ve ben

    Tiyatro ve ben
     

    "Sen Gara Değilsin" adlı tiyatro oyunumuzdan bir kesit


    Merhabalar,

    Ben bir mühendisim. Bilişim alanında çalışıyorum. İşim makinelerle olup, insanlarla ilişkim fazla yoktur.
    Biraz asosyal, biraz çekingen insan olduğumdan karşımdaki insanlarla çabuk samimi olamam. Dolayısıyla da fazla arkadaşım yoktur. Bu durumdan kurtulmanın yollarını ararken; ne yapmalıyım diye düşündüm ve tiyatro kursuna gitmeye karar verdim. İnternetten "Bulunmaz Tiyatro" ' yu buldum. Tiyatro yönetmeni ve sahibi Hilmi Bulunmaz ile tanıştım ve buraya devam etmeye karar verdim.

    Önceleri tiyatroyla kendimi yanyana getiremiyordum. Hatta bunu düşününce aklıma gülmek geliyordu. Böyle bir kursa gittiğime inanamıyordum. Benim için tiyatro oyunculuğu yaşantımın 180 derece zıttı bir şeydi. Hayatımın hiçbir zaman alanında tiyatroda oyun oynayayım diye bir düşüncem olmadı. Kursa başladıktan kısa bir süre sonra bu düşünceler silindi. Artık tiyatro kursuna gitmek benim için işe gitmek gibi bir şey oldu.

    Tiyatromuzda Aziz Nesin' in "Sen Gara Değilsin" adlı oyununu sergiledik. Daha sonra bu oyunu İstanbul' un çeşitli sahnelerinde seyircilere sunduk. Beğeniyle karşılandık. Şu an şair Homeros' un "İlyada" adlı eserini sunmaya hazırlanıyoruz.

    Herkesi tiyatromuza oyuncu veya izleyici olarak bekliyoruz.
    Teşekkürler...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 506
    Kayıt tarihi
    : 12.09.08
     
     

    Mühendisim, bilişim alanında çalışıyorum. Bulunmaz Tiyatro' da oyunculuk eğitimi aldım.Tenis oynu..