Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '19

 
Kategori
Deneme
 

Tokat Işıkları

Tokat.
Dedeman otel
Kahvemi yudumluyorum masamda.
Uzun bir yolculuk sonrası odada kendine vakit ayırmak güzel şey.
Fonda charlie cunningham- breather
Bugün bu şarkı beni benden aldı. 
 
Bir gün annem bana demişti ki, sen yurtdışını gezeceğine ilk önce ülkeni gez.
Ben de demiştim ki hayır ülkemi merak etmiyorum ben, gezmicem.
Şimdi işim için her hafta hiç gitmediğim illerdeyim. 
Her hafta farklı il görüyorum. 
Sanırım büyük konuştum .
 
Birşey farkettim. 
Aslında fark etmiştim ama daha fazla karşıma çıkmaya başladı bu durum 
O yüzden sizle de paylaşmak istiyorum.
 
İnsanlar var bazı insanlar.
Mutluluk için mucize bekliyorlarmış aslında.
Mucize oldu sanıyorlar yeni insanlarla tanıştıklarında.
Ne kadar mutsuzlarsa artık, hayatlarına kolayca almak istiyorlar.
 
Neden mutsuz
Neden mutsuzlar
Neden insanlar bu şekilde?
Mucize bekliyorlar.
Bir sihirli değnek değecek.
Herşey güzel olacak .
 
Sihirli değnek içinizde.
Cem yılmaz diyor ya
İçimizde diye aynı o şekil.
Kimseden beklentiye girmeyin. 
Mucize yaratamaz kimse 
Onu isteyeceğiniz tek kişi tanrı. 
Dua.
 
Üzülüyorum durumlarına bu kişilerin 
Ama elden bişey gelmez. 
İnsanları tanımak istiyordum .
İşim sayesinde o kadar insan tanıdım ki
10 dakika, bazen 1 dakika, bazen 1 saniye bazen de 1 saat
Yetiyor analiz için
Bazen de 1 sene de çözemediğin kişilerde çıkabiliyor tabi karşına.
O da senin sınavın ..
 
Tokat..
Gördüğüm kadarıyla renkli bir yer
Yol kenarındaki ışıkları beğendim.
Ayrıca o kadar da soğuk değilmiş.
Bence türkiyemizin her bir karışı mükemmel değerli ve güzel.
Her yeri 
Her bir karışı bence
Uyusam artık iyi olacak gibi duruyor. 
Saat 00:00
 
 
 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..