Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '15

 
Kategori
Okullar
 

Tokat Öğrenci Meclisi Başkanı Cevdet Turan San ile..

Tokat Öğrenci Meclisi Başkanı Cevdet Turan San ile..
 

SORU- Bize kısaca kendinizi  tanıtır mısınız? Nerelerde  okudunuz bugüne kadar? 

CEVDET  TURAN SAN -  İsmim Cevdet Turan San 10 Mayıs 1997 de Tokat/Erbaa'da doğdum. İlkokulumu Hüseyin Özdilek İlköğretim okulunda tamamladım. Okulumda 2009-2010 eğitim öğretim yılı içerisinde okul başkanlığı ve Erbaa Belediyesi Çocuk Meclisi başkanlığına seçildim. Lise öğrenimine Merkez Anadolu Lisesinde bir yıl eğitim gördükten sonra kaydımı Fatih Anadolu Lisesine aldırdım. Şuan okulun 11/D sınıfında eğitim öğretime devam ediyorum. Okulumuzda yapılan seçimlerde okul meclis başkanı seçildim. Ardından Erbaa Öğrenci Meclisi ve Tokat Öğrenci Meclisi Başkanı seçildim. Erbaa Belediyesi Gençlik Meclisinde yapılan seçimlerde ise Erbaa Belediyesi Gençlik Meclisi Başkanı seçildim. Çeşitli sporsal aktiviteler yapıyorum. Siyaset ile ilgileniyor ve ileride aktif siyasetin içinde olmak istiyorum.

SORU- Öğrenci meclisi  Başkanı olma sürecini  anlatır mısınız ?

CEVDET TURAN SAN - Her şeyden önce ailem buralara gelmemde çok etkili oldu. Sonuna kadar arkamdaydılar.  Okul Başkanı olduğumda hemen Erbaa Öğrenci Meclisi başkanlığı adayı olup çalışmalarıma başladım. Okul müdür yardımcımız Mehmet BAYRAK bu dönemlerde her zaman beni destekledi. Erbaa seçimde kardeşlerime Tokat'ta da aday olacağıma dair söz verdim. Seçimden galibiyetle ayrıldıktan sonra Tokat Öğrenci Meclisi Başkanlığı çalışmalarına başladım. Yine Mehmet BAYRAK hocam beni sonuna kadar destekledi. Ayrıca Okul müdürüm Durmuş SEZGİN, Erbaa Milli Eğitim Şube Müdürüm Mehmet AR , Milli Eğitim Müdürümüz Bekir ASLAN destekleri verdiler. Ama bu seçimlerde her zaman yanımda olan kardeşlerimi unutamam. Oğuzhan,Recep,Yasin,Davut,Durmuş, Murat,Cevdet ve daha sayamadığım onlarca kişi...
Beni galibiyete götüren kardeşlerimdir.

SORU- Aday  olmadan önce ve şu an duygularınız arasında ne fark var?

CEVDET TURAN  SAN- Makamın ve  mevkiinin düşüncelerim üzerinde hiçbir etkisi olmadı. Bu yola çıkarken de maneviyat önemliydi şimdide maneviyat önemli benim için. Gönül bağları çok önemli benim için. Her zaman söylerim " Gücümüz Değerlerimiz "

SORU-Ailenizden bahseder  misiniz? Anne ve babanız ne  iş yapar? Kardeşleriniz  nerede  okur? Onların sizin bu çabalarınıza bakış açısı nasıldır?

CEVDET TURAN SAN-  Babam Erbaa Belediyesinde şoför annem ise ev hanımı. Ablam Hacettepe Üniversitesi Aile ve Tüketici Bilimleri bölümü okuyor. Ailem okulun ve başkanlıkların aynı düzeyde olmasını istiyorlar. Diploma şart der babam hep, annemde babamı destekliyor. Ama dediğim gibi her zaman ve her daim yanımdalar sağ olsunlar.

SORU- Önce sınıfta kalan, ama daha sonra  gayretle  İl Öğrenci Meclisi  başkanlığına kadar  yükseldiniz. Bu konuda  neler hissettiniz? 

CEVDET TURAN SAN - Sınıfta kaldığımda kendimi değersiz hissediyordum ama okulumu değiştirdiğimde gördüm bana ne kadar değer veriliyor. Okulumun çok etkisi var. Okul yöneticilerimize ben çok teşekkür ediyorum. Temeli atan onlardır.

SORU- Siz lider ruhlu bir insansınız. Bu size ne kazandırıyor?

CEVDET TURAN SAN- Öncelikle bana kazandırdığını en önemli şey ; insan. Güzel kişiler ile tanışıyor güzel sohbetler edebiliyorum. Bana kazandırdığı en büyük şeylerden biri artık 81 ilin hepsinde birer kardeşim var.

SORU- ilerde  nereye kadar  gelmek istersiniz?

CEVDET TURAN SAN-  İlerde Türkiye ‘mizi  en iyi şekilde temsil edebilmek benim tek amacım. İleride siyasal bilimler bitirip ilçemiz, ilimiz ve sonrada Türkiye de aktif siyasete atılmak istiyorum. Ama nasip olmaz ise çöpçü dahi olsam en iyi şekilde yapacağım. Bulunduğum kurumu vatani en iyi şekilde temsil edeceğim.

SORU-  Öğrenci Meclisi  olarak neler yaptınız? Neler yapacaksınız ?

 

CEVDET TURAN SAN- Öncelikle meclisimizi aktif bir hale getirdik. Ardından komisyonlarımızı belirledik. Sabah namazı buluşmaları yaptık. Öğrencilerimizin sorunları ile bir araya geldik. Çözüm aradık. Yapacaklarımız manevi projeler olarak şekilleniyor. Genclerimizi bilinçlendirmeye yönelik akedemi projemiz var.

SORU-Bundan  sonra neler yapacaksınız?

CEVDET  TURAN SAN- Bütün gençlerimizi sorumluluk sahibi bireyler olarak yetiştirmek istiyoruz. Zaten sorumluluklarını yerine getiren birey geleceğe emin adımlar ile yürüyebilir.

SORU- Lider  olmak isteyen gençlere neler önereceksiniz?

CEVDET TURAN SAN- Hepsinin HAK davasında buluşması, ayrıştırıcı özelliklerden arınmalarını ve koşulsuz beklentisiz vatan sevdalısı olması. Her şeyden önemlisi ise değerlerini bilen geçmişini bilen ve geleceğe yön vermek için çabalamalarını istiyorum.

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..