Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '12

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Toplantı Duyurusu

Toplantı Duyurusu
 

Gönen'de 2011 Pilav Günü


Sevgili Gönen mezunları, Gönen tutkunları. Yolu gönen’den geçenler, Tınaz dağının eteklerinde, Değirmendere’sinde gezenler… Kimliğini Gönen’de fark edip, kişiliğini Gönen’de geliştiren, Gönen’de yeniden doğanlar… Gönen kardeşliğiyle yoğrulmuş Gönendeşler…

Her yıl sabırsızlıkla beklediğimiz, “Isparta Gönen mezunları 2012 buluşması” bu yıl 16 Kasım da Side Star Resort otelde gerçekleşecek. Katılımın her yıl biraz daha arttığı toplantılarımıza bilindiği gibi daha ziyade 1960- 1970 arası mezunlar katılıyordu. Ve her toplantıya sondan beş önceki veya üç önceki toplantılar gözüyle bakıyorduk.

Çünkü artık yaşlı bir nesildik ve dalında olgun meyve gibi her yıl üç beş arkadaşımızı kaybediyorduk. Bu yüzden toplantılar dost ve kardeşlerin bir kez daha buluşması, kucaklaşması anlamı da taşıdığından, daha çok aranır ve sabırsızlıkla beklenir oldu. Fakat sanıyorum daha genç bir Gönen kuşağı bunu devam ettirecek. Yani bu yıl aynı otelde 1974-75 Gönen mezunları da toplanacak. Umarım onlar bizden sonra da bu geleneği sürdürürler.

Toplantılarımıza katılan arkadaşlarımız bunun tiryakisi olup, katılamadığı zaman çok şey kaybettiğinin farkındadır. Ben Şahsen geçen sene katılamamış olmanın üzüntüsünü hala üzerimden atamadım. Ve sanıyorum toplantı günü arkadaşlarımı yeniden görünce teselli bulacağım. O yüzden hiç katılmamış olan arkadaşlarımın mutlaka katılarak, bu mutluluğu paylaşmalarının, çocukluk ve gençlik günlerini yadedmelerinin, bir sihir, bir büyü gibi, bir terapi gibi sağlıklarına katkıda bulunacağını ve yaşama sevinçlerini yeşerteceğini, ben garanti ediyorum.

Çünkü ne denli acı da olsa gerçek şu ki, seneye yine kayıplarımız olacak ve belki beş altı arkadaşımız daha aramızda olamayacak. Örneğin benim duyabildiğim kadarıyla bu seneki kayıplarımız: Kerim Ürün, Kemal Uygan, Nuri Orhan, Ali İhsan Özdemir, Muharrem Aktaş ve Mustafa Duvar olup, duymadığım kim bilir daha başka kaç arkadaşımızı kaybettik.

Onun için bu buluşmalara arkadaşlarımın, 4.45 treniyle vuslata koşar gibi gelmelerini bekliyorum. Çünkü zaten buluşmalarımız, 4.45 trenine yetişme sevinci gibi, ailesine ve kardeşlerine kavuşma sevinci gibi bir şey.

BİLGİLENDİRME:

Toplantı Tarihi. 16-17-18 Kasım 2012 (Cuma, Cumartesi, Pazar)

Ücret: Günlük,  her şey dahil, kişi başı 55.00 Liradır

OTEL

Serik- Manavgat yolunun,  16. Kilometresinden Gündoğdu Beldesine (sağa) sapınca, 4-5 km. sonra oteldesiniz. Geçen yılki toplantımızın gerçekleştirildiği otel olup, geçen yıl katılan arkadaşlardan da bilgi alabilirsiniz.

Google’da 'Side Star Resort' –Yazarak internetten ulaşabilir, otel hakkında ayrıntılı bilgi edinebilir veya 0242 763 85 01 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.

GURBETİ GÖNEN’DE TATTIM

Gurbeti Gönen’de tattım

Şehirlerden ilk göz ağrım Isparta.

İlk kez takım elbiseyle tanıştım

Kolalı gömleğe kravat taktım

Hafta sonları sinema.

Çiğdemler gibi tonlarca karın altında

Menekşeler gibi, saklanmış çalıların arasına

Sümbül gibi aleni ve ortada

Yüklenmiş bunca sorumluluk

Bunca hasret, on iki yaşında bir çocuğa.

Çelik halatlarla bağlı birbirine

Bir aileydik, kıvançta, tasada

Ve umutların paylaşımında.

Böylesi bir ortaklık ve eşitlikle

Benzerdik, büyük bir klana

Ortak yaşadık sanki yılları

Zamanı ve mekanı paylaştık orada.

Yol alırken düşlerden umutlara

Sanki bir Mamut avcısıydım

Neolitik dönemde bir klanda.

Gurbeti Gönen’de tattım

Şehirlerden ilk göz ağrım Isparta. 

Yuvalanmış sıla özlemi, bakışlarıma

Dalar giderim ufukların ardına

Hafta sonları sinema.

 

20.10.2012 Antalya

 
Toplam blog
: 81
: 702
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

Nazmi Öner 1946 yılında Burdur’un Bucak İlçesine bağlı Seydiköy’de doğdu. Seydiköy İlkokulu v..