Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '22

 
Kategori
Şiir
 

Toprak Olacağım

 

Ömrün başında

Tarlalarda, kırlarda biten yeşil ot gibiydim

Gönül diyarımın otlarını ömür yedi bitirdi

İlkbahar yağmurlarını gördüm

Yaz sıcaklarını

Şimdi sonbahar yağmurları yağıyor

Yeşil otlarım yok oldu gitti

Hazan yapraklarım tek tek düşüyor

Biliyorum kış soğuğunda

Eskisi gibi vücudumu ısıtamayacağım

Ve tipili bir kış gününde

Yüreğim duracak

Artık ben

Hiç yaşamamış gibi

Toprağın altında olacağım

Sonsuzluk uykusunda

Toprak olacağım

 

________________

Mehmet TURAN

Batıkent – ANKARA, 15 Eylül 2022

 
Toplam blog
: 47
: 2386
Kayıt tarihi
: 28.10.08
 
 

Mucur / Kırşehir doğumluyum. Uzun süre Maliye Bakanlığı'nda çalıştım. Kabul etmek gerekir ki, Mal..