Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '22

 
Kategori
Şiir
 

ANNEME MEKTUP

  Zaman zaman mübarek Kur’an sesiyle huşu içinde 

                         Dinlediğim sevgili Annem Keziban Güler’in aziz ruhuna rahmetle…     

 

Geçenlerde  Adana'da  Çukurova Edebiatçılar Derneği'  ( ÇED )  tarafından  yapılan   

"Anne  "konulu şiir yarışması yapıldı, yarışma ile ilgili bir etkinlk de düzenlendi.   

( ÇED ) Başkanı  Sayın  Halise TEKBAŞ  beni  bu etkinliğe davet ettiler.

Etkinlik 27 - 30  Ağustos günleri arasında yapılacaktı.

Rahatsız olduğum için  gidemedim. 

Arkadaşlarıma ve   ( ÇED)   mensuplarına  teşekkür, hem de  başarılar diledim.   

Daha sonra almış olduğum  habere  göre   "  ANNEME  MEKTUP" adlı şirime 

Juri ozel ödülünü aldığımı öğrendim. 

Arkadaşlarımın  dileği üzerine adı geçen   şiirimi buraya  alıyorum. 

Beni arayan,başarılarımı  kutlayan vefalı   can dostlarıma teşekkürler.   

Cümlesine  selam ve saygılarımı sunuyorum. 

Yarışmada  almış olduğum   "ANNEME  MEKTUP"  başlıklı şiirimi 

sizlerle  paylaşmak istiyorum.

Bu vesileile    vefat  eden tüm annelere Allah'tan  rahmet  ve

yaşayanlara sağlıklı günler diliyorum. 

Anneler bizim baştacımızdır.    

 

ANNEME MEKTUP 

 

Güzel anam mektubunu almışım

Sevgi dolan ak kâğıda merhaba

Sevincimden bayılmışım kalmışım

Selam olan her satıra merhaba

 

Mektubunda huzur gördük, naz gördük

Neşe gördük, sevinç gördük, haz gördük

Kara kışta bahar ile yaz gördük

Çiçek kokan gelen zarfa merhaba

 

Sual etsen şükürler ki mutluyuz

Dost başına size sağlık kutluyuz

Yarınlardan daha çok umutluyuz

Ezgi taşan gelen pula merhaba

 

Derde ilaç analara söz yoktur

Başa taçtır, ondan sıcak köz yoktur

Herkes muhtaç bağrı yanık öz yoktur

Ana diye yanan kula merhaba

 

Dilim yetmez varlığını öveyim

Kar fırtına, kara kışta geleyim

“ Ana gibi yâr olamaz” diyeyim

Resim salan düşen yola merhaba

 

Hasret kaldık bu yaz belki geliriz

Sağlık, huzur, mutluluklar dileriz

Küçük, büyük ellerinden öperiz

Bizi saran açan kola merhaba

 

GEYLANİ’YİM, ben anama hayranım

Yaz gelende bakraç bakraç ayranım

“Uçan kuştan, esen yelden” soranım

Hazır olan sağa, sola merhaba…

                                 

Abdülkadir GÜLER 

                                             ( Bu şiirimi okuyanların  tüm annelerinin  ruhu şad olsun) 

 

 

 

Abdülkadir GÜLER

18.09.2022-  Söke

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..