Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '22

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

A. KADİR GÜLER'E ŞİİR ÖDÜLÜ

                  YAZARIMIZ ABDÜLKADİR GÜLER’E

                     ÇUKUROVA’DAN ÖDÜL VERİLDİ

       Yazarınız Abdülkadir Güler, Adana / Çukurova Edebiyatçılar Derneği (ÇED) 2022 yılı içinde yurt genelinde açmış olduğu “Anne Konulu” şiir yarışmasında“ Anneme Mektup” adlı şiiriyle jüri özel ödülünü almıştır.

Abdülkadir Güler:  Adana / Çukurova Edebiyatçılar Derneği ülke genelinde geçmiş yıllarda olduğu gibi bu yılda “Anne Temalı” şiir yarışması düzenlemişlerdi. Bu çağrıya ben de “ Anneme Mektup” adlı şiirimle katılmak istedim. 

Ben ödül almaktan çok bu sanat ve kültür çağrılarına yanlarında olmak istedim. Çünkü sanatı, edebiyatı seven bir insanım. Yıllardır bu vadide at koşturuyorum.

27,28 ve 29 Ağustos günlerinde bir etkinlik düzenlediler. Çukurova Edebiyatçılar Derneği Başkanı Halise Tekbaş beni telefonla aradılar. Bu etkiliye beni de davet ettiler. Eşimin rahatsız olması nedeniyle gidemedim, tebrikler, başarılar diledim.

Arandan birkaç gün geçtikten sonra; Çukurova Edebiyatçılar Derneği’nin ( ÇED) hazırlamış olduğu şiir yarışmasında adı geçen şiirimle jüri özel ödülünü aldığımı bir plaket ve bir koli kitapla öğrendim. Bugüne kadar sanat ve kültür coğrafyasında birçok ödüller aldım. Bu ödüllerin sayısını inanın ben de bilmiyorum.

Ancak Karacaoğlan’ın memleketi olan Adana / Çukurova’dan ödül almam beni daha çok sevindirdi. Çünkü Adana / Çukurova şairlerin ve halk ozanlarının harman olduğu yerdir. Başta (ÇED) dernek Başkanı Halise Tekbaş olmak üzere, tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum “ diyerek ödül alan diğer arkadaşlarına da başarılar dilediler.

 

Biz de Söke Ekspres Gazetesi olarak, yazarımız Abdülkadir Güler’e Söke’nin adını onurla Adana / Çukurova’ya taşıdığı için tebrik ediyor, yazarımıza sağlık ve başarılar diliyoruz.

 

Ayrıca  gelecek yazımda   "ANNEME  MEKTUP  "  adı geçen şiire  yer vereceğim.

Hoş  veEsenkalınız.

 

Abdülkadir Güler 

18.  9. 2022- SÖKE

      

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..