Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Topraktan adamlar

Bir çiğnem buluttum önce
Yıldızların saçlarını tarayan
Güneşi gözlerimde uyuttum
Başıma gelenler yalnızca ondan…

Ateştiler topraktan adamlar
Savurup ite kaka ağlattılar
Aba gibi elleri vardı vuran
Ve siyah kıyıcı bakışları
Tek celsede hayattan koparan…

Gözlerim yok şimdi bilesin
Dişlerim var yerine
Soğuk soğuk ve keskin bakan

Gözlerimi bul bana anne!
Güneşi yeniden yatırmak için…

Göl kuşunun sırtını istiyorum
Ve gölgemi görmek eğilip suda
Haydi bir ninni söyle anne!
Uyumak istiyorum unutmak için
Kaybolmalıyım suya baka baka…

Ayşe Ceyhan

 
Toplam blog
: 17
: 370
Kayıt tarihi
: 16.08.08
 
 

Evli ve iki kızı olan şair şiirlerinde zaman zaman kendi gerçeğini yazmakla birlikte çoğu zaman empa..