Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Torba kavşağında canavar yemlenir

Torba kavşağında canavar yemlenir
 

Yanımıza soğukluk torbasına colaları, soğuk sandviçleri, akşamdan haşladığımız darıları, hatta abartıp pudingleri güzelce yerleştirdikten sonra kapı önünde bizi bekliyen Bodrum'un olmazsa olmazı motora bindik aile boyu..

Önde kızkardeşim onun arkasında küçük kızı ve ben, hangi akla hizmet bunu yaptık bilmiyorum hadi biz iki aklıbaşında insan! tamam da minik Mervemizin ne işi var değil mi? unuttuk sanki dışardaki canavarları..Biz ne oluyorsak belkide bize canavara bir yem.

İstikamet Torba...Ba ba ba..öyle yakınlarada değil Torba hani şu ünlülerin bolca akın ettiği yerlerden, pırıl pırıl denizi ile, adeta kendine çeken Torba..herkes oraya gidiyor ya bizim neyimiz aksik dercesine hani ata nal çakıldığını görüpte ayağını uzatan kurbağa misali düştük yollara..

Kıyıdan kıyıdan vardık Torba'ya tüm sitillerde yüzdük, tüm gösterilerimizi yaptık, kakara kikiri derken acıktık elbet açtık çıkınımızı soğuk sandviçler kola eşliği ile keyifle yenildi üzerine pudingler... daha ne olsun bundan iyisi elbet Şamda kayısı...

Islanan giysilerimizi değiştik, sıra Merve'de ama o ne kuş sütünü getirmekte ihmal göstermeyen biz çocuğumuza ikinci bir giysiyi çok görmüşüz.. E artık kardeşim kendinin bir tişortunu o küçücük bedene giydirdi..

Bindik motora komik bir görüntü, önce kardeşim arkada denizin verdiği yorgunlukla adeta sızan Merve, bendeniz cennet kuşu..

Sevgili Barış Akarsu' nun kaza geçirdiği kavşağa geldiğimizde trafik polisi bizi durdurdu..

-Gelin bakayım şöyle dedi petrol bulmuş madenci misali..İndik kuzu kuzu hemen acındırma politikasına başladım elbet, mümkün olduğunca az ceza ile atlatmak amacımız,

Aksi gibi yeni motorla ilgili ruhsat henüz yok,
Ehliyet o da yok (araba ehliyeti olur mu acep )

Yeni motorun plakası?? biz söylesek plakayı?

Kask?

ve üstüne tüy diken son sebeb motorda küçük bir çocuk...

Kendimizi şerif Taytıs (şimdi bu yazılışı gören arkadaşımız gelir kırıl kendine, tırmala, döv kendini diye gelir anneciğimmm) karşısında gibi aciz hissettim..

Ama ama diye söz başladım, ben zavallı bir 657' yim kırk yılın başı bir tatil fırsatı yarattım, ne olur bunun tadı kaçmasın deyip boynumu büküp küçük Emrah pozu takındım malum oda ben gibi memur, benim halimden o anlamayakta kim anlıyacak değil mi ama..

Tüm hatalarımızı yüzümüze vurup, toplama yaptırdı tüm suçlarımız için o gün için toplam 50 milyon ceza çıktı, şimdinin 500 ytl si...

Dayanamadı acıklı bakışlarımıza, uyuyan kızımızın masum görüntüsüne son sözü söyledi..

-Hadi kıyıdan kıyıdan gidin bakayım dedi, siz yavaş gidersiniz ama buradaki canavarlar sizi yer, görmeyeyim bir daha dedi...

Sevgili Barış Akarsu' nun hayatını kaybettiği Torba kavşağı idi burası...Şimdi oradan her geçişimde içim acı ile doluyor.. Keşke diyorum bizim o babacan polisimiz orada olsa idi, farklı mı olurdu herşey acep.. sevgi ile kalın..

Canavarsız günlere...


 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..