Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '09

 
Kategori
Trafik
 

Trafiğe ait bir fikrim var:)

Trafiğe ait bir fikrim var:)
 

İnternet


Haftanın ilk iş günü ve güzel bir güne başladım birkaç şey dışında... Aklıma birden bu blogu yazmak geldi. Yaşanılanlar insana hem ders hem de fikir üretme konusunda bayağı yardımcı oluyor.

Konuyu fazla uzatmadan sadete geleyim. Bayanların çoğunun araba sürmeleri her zaman bir problem haline gelmiştir (benim içinde geçerli:)) genelde ya stop ettirmeleri ya da yavaş sürmeleri beylere göre (sanki onlarda yok böyleleri) eziyettir. Sürücü bayan olduğu zaman tavırları değişir, al işte bir acemi daha gözüyle bakarlar hep ( anlayışlı davrananlar hariç) Bir bayan sürücü gördükleri zaman üzerine doğru sürenleri de ayrı irdelemek gerekir!

Maalesef stop ettirme yüzünden oluşan tedirginlik de beni otomatik vites araç almaya yöneltti elimdeki aracı satana kadar da binmiyordum, bu şekilde de yine trafiğe çıkma korkusu oluşur diye tekrardan koyuldum yola neyse ki sorunsuz işyerime vardım (2 stop haricinde :)) , ne yapıyım isterse datttttt diye korna çalsınlar isterse kendilerini yırtsınlar dayanmak zorundalar ki zaten hemen toparlayan biriyim :) Direksiyon dersi veren hocamın dediğini hatırladım bu lafımla “ sen dikkatli ol, hata yapmadığın sürece korna çalsın dursun boşver, kaza yapacağına bırak da o çatlasın” derdi. Sanki 1-2 dk fazla beklemek çok zor, can taşıyorsan acele etmemek gerektiği kanısındayım ve araba sürmeyi de doğuştan öğrenmiş gibi davranmaları insanı çileden çıkarıyor.

Bu korna ve sabırsızlıktan inanıyorum ki çok bayan şikayetçidir. Aklıma bir fikir geldi tabi bunu Emniyet uygularsa yoksa hiçbir acemi şoför rezil olmak istemez bilgilerine....:)

Yeni ehliyet alan, yeni trafiğe çıkan kısacası kendisini acemi olarak gören kişilere “bebek var” yazısı gibi aracın arka camına “ acemi” diye küçük bir uyarı notu mecburi kılınsa (alay edilmemesi için:)) böylelikle arkadaki araçlar kurallar çerçevesinde bu uyarıya göre hareket edip davransa (sanmıyorum ama), davranmayanlarda trafik polisleri tarafından para cezası uygulansa ne hoş olur değimli ama :) böylelikle ona göre davranırlar. Bunun erkek sürücüler için pek hoş olacağını sanmıyorum ama bayanlar için bayağı rahatlatıcı bir çözüm olabilir diye düşünüyorum başka fikri olanlarda vardır sanırım…

Aklıma arada geliyor böyle enteresan şeyler, sadece sesli düşüneyim istedim…

Sağlıklı, güzel günler diliyorum…

 
Toplam blog
: 57
: 2010
Kayıt tarihi
: 26.03.09
 
 

26 yaşındayım (06.02.1984) Ankara'da ikamet etmekteyim. İşletme Fakültesi mezunuyum. Özel bir şirket..