Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

TRT Belgesel izleyicisiyim :)

TRT Belgesel izleyicisiyim :)
 

Uzun zamandır iki dizim dışında TRT izliyorum evde.

TRT Belgesel aslında izlediğim.

TRT 2 belgesel kanalı olmuş bir süre önce.

Tesadüfen gördüm birgün kanal kanal gezerken.

O zamandan beridir de TRT belgesel izlerim.

Az önce Eymir gölünü konu alan bir bölüm vardır. Şimdi de ''Yaylaktan Kışlağa'' proramı var.

Belgeseller birkaç bölümlük diziler halinde oluyor bazen.

''Soba'', ''İçinden Tren Geçen Şehirler'', ''Yaylaktan Kışlağa'', ''Alternatif Rotalar'', ''Ankara Kedisi'', ''Van Kedisi'' izlediklerimden bazıları.

Akşam kuşağında ''Sabiha Akdemir İle Beyaz Sayfa'' programını kaçırmıyorum ayrıca.

TRT bir başka.

Doğru düzgün, gerçek insanlar görüyorum çekilen filmlerde.

Tuhaf makyajı olmayan kadınlar var; anneler entrikacı değil; delikanlılar masallardan fırlamıyor; evler normal, bildiğimiz, büyüdüğümüz evler.

Mobilyaların yanında iğreti durmuyor insanlar. Çocuklar hala mahcup, saklanıyor annelerinin arkasına.

Silahlar patlamıyor, paralar uçuşmuyor havada.

Patırtı yok, gürültü yok.

Normal, sıradan, bildiğimiz yerlerin bizim gibi insanlarını anlatıyor TRT'nin belgeselleri.

Sıcak, yapmacıksız.

Şimdi ''Kördüğüm'' programını izliyorum yazarken.

Diğer kanallarda hangi diziler var, kim kiminle, kimin eli kimin cebinde, kimin kızı kimin oğluyla, kimin oğlu kimin koynunda haberim yok, bilmiyorum.

Dizilerin adını bile bilmiyorum :)

TRT Belgeselin herhangi bir bölümünde karşıma çıkan sürpriz konuk daha heyecanlandırıyor beni.

II.Mahmut'u anlatan bir bölümde sunucu Mehmet Aslantuğ'du mesela. Çok ilginç konuklar da açıklamalarıyla yer almıştı o bölümde.

Çocukluğumun efsanevi ismi Korkmaz Çakar'ı başka bir bölümde konuk olarak görmek de çok hoştu.

Abuk sabuk dizilerin, filmlerin, insanların yer aldığı tuhaf programları seyretmekten hoşlanmıyorum.

TRT Belgesel'i ''taammüden'' izliyorum her akşam :)

Reyting ölçümü yapan şirketler semtimden bile geçmez.

Onların sonuçları umurumda bile değil :)

Neden diyacahsan...

Ne biliim...

İşte ele :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..