Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dua

Yeni iş yerimdeyim. ( Sanırım en yalın tanımı bu)
14 senedir gele gide bıkmadığım okulumda artık hoca oldum. ( Bu da başka bir bakış açısı)

İstediğim de buydu.

Oğlan sağlıklı, adam hiç olmadığı kadar anlayışlı…

Peki, ama benim mi şarjım bitti acaba nedir bu apati.

Kardeşimle eşi mecburi hizmet vs. bitirdikten sonra istifayı basıp 3 sene dünyayı gezeceklermiş kızları ( şimdi 7 aylık) 6 yaşına gelince de geri dönüp yeniden düzen kuracaklarmış. Bunun hayalini beraber kurabilmek bile güzel.

Benim aklımdan geçen hayal “ Bir salyangoz olup sonsuza kadar pasaport iskelesine yapışık durmak, fark edilmemek, umursanmamak ve en önemlisi bundan hiç incinmemek”

Yine en kadim dostuma, Tanrıma söylesem dileklerimi, zaten bir tek o dinler ve yadırgamaz aklımdan geçenleri;

Oğlum sağlıklı, mutlu ve kendi gibi olsun…

Elime aldığım kalem…

İçime çektiğim hava…

Yüzüme dokunan su canımı yakmasın artık.

Hiçbir yarattığından incinmeyip,

Hiçbir gördüğüme şaşırmayayım.

Bedenim her nerdeyse yüreğim de orada olsun

Ve bu tatsız nekahat lütfen son bulsun.

Etrafımda olup bitenlere katılma gücü ver,

Tadımı geri ver Tanrım, ağlayabilme yetimi geri ver.

Kimse onaylamadan da değerli…

Kimse umursamasa da kıymetli…

Ve kimse görmese de görünür olduğuma inandığım günlerime dönmem için bana bir kapı göster.

Şimdi Tanrıdan bir ses gelirmiş

“ Kızım bana dertlenip duracağına Fluoksetini kes, seninki SSRI yan etkisine benziyor” diye….Artık başıma bu da gelse şarırmam herhalde.

 
Toplam blog
: 39
: 625
Kayıt tarihi
: 31.07.07
 
 

34 yaşına girdim profilde hala 30 yazıyor bir türlü değiştirmeyi beceremedim, dur bakalım bu sefe..