Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '19

 
Kategori
Sivil Toplum
 

TSTD Eğitim Programı İzmir de

  Türkiye Sağlık Turizmi Derneği ve Ege Fark Yaratanlar Derneği işbirliğiyle İzmir ilinde Sağlık Turizminin geliştirilmesi için TSTD önderlik yaptı.

2005 yılında TSTD dönem başkanı Sağlık Turizmi Daire Başkanı Dursun Aydın başkanlığında kurulan derneğimiz, 2012 yılında Ankara ilinde Ankara Kalkınma Ajansıyla yapılan eğitim projeleri ile Sağlıkta Dönüşümde nitelikli çalışan ekipler yetiştirerek, yönlendirmiştir.

22-24.11.2019 tarihlerinde yapılacak olan eğitim programında birinci gün Ahmet Genç Türkiye ve Dünyada Sağlık Turizmi Süreçleri konusu ele aldı. Aracı kuruluşların rolleri, işleyişi, kurum sözleşmeleri ve hastanelerin yurtiöi ve yurtdışı belgelendirilmesi süreçleri değerlendirlmiştir.
İkinci gün eğitim içeriğinde ise Sağlık Turizmi için teşvikler, destekler, provizyon ve faturalandırılma ile Sağlık Turizmi Hukuku, yasal düzenlemeler ve USHAŞ ele alınacaktır.
Üçüncü gün Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon, hasta güvenliği, yurtdışı departman oluşturmak ele alınacaktır. HİSER projesinde hakkında bilgilendirme yapılacaktır. TSTD Genel Baikanı Enginer Birdal ve ekibiyle danışmanlık rolü ve 2020 yılı eğitim programı destinasyon çalışmalarına İstanbul da devam edilecektir. 

 

 

 
Toplam blog
: 52
: 120
Kayıt tarihi
: 22.03.15
 
 

     İstanbullu olup, Yalova iline Cumhuriyet Savaşı sonucunda ilk “memur” atanan dedesi Sağlık M..