Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '12

 
Kategori
Kitap
 

Tuhaf Alışkanlıklar Kitabı

Tuhaf Alışkanlıklar Kitabı
 

Tuhaf Alışkanlıklar Kitabı : Derleyen - Kadir Aydemir


Yoksa siz normal misiniz? Ya da kendinizi öyle mi sananlardansınız? :)) Tuhaf alışkanlıklara sahip değil misiniz? Bunlar alışkanlığa dönüştüğü için size öyle geliyor olmasın?

 
Cevabınız ne olursa olsun, sevgili Yitik Ülke Yayınlarından çıkan ve Kadir Aydemir’in hazırladığı Tuhaf Alışkanlıklar Kitabı’nı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
 
126 kişi bizler için kendi tuhaf alışkanlıklarını yazmış bulunuyor bu kitapta. Yazarından doktoruna, şairinden öğrencisine, gazetecisinden ev hanımına 126 insanın yazısı derlenmiş! Büyük bir emek söz konusu.
 
Neler mi göreceğiz TAK’ta? :))
 
TAK’ta  göreceğiz ki; tuhaf alışkanlıkları olanlar olarak yalnız değiliz, hatta daha aşırıları da var. Kimi zaman güleceğiz bu alışkanlıkları o kişinin dilinden izlerken; kimi zaman “Aaaa! Bu, olamaz ama…” “Ben de aynısını yapıyorum.” “Ama bu çok normal ki, neresi tuhaf!” “Bu kadar da olmaz.” diyeceğiz; kimi zaman, özellikle mimiklerimize engel olamadığımızda, göreceğiz ki biz de içten içe biliyoruz ki onlardan biriyiz.
 
Şahsen ben severek okudum, sizlere de bu tatlı kitabı okumanızı tavsiye ederim.
 
Tavsiye benden, okuması sizden efendim. Hoşça bakın zatınıza…
 
 
 
22.12.12
Ceren YILDIZ
 
Toplam blog
: 11
: 205
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

İngilizce öğretmeniyim. Sonbaharda doğmuşum, belki bu yüzdendir sonabahara olan hayranlığım. 92'n..