Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '20

 
Kategori
Deneme
 

Tuhaf bir derdimiz var

Bir kitabın içinden çıkıp bir başka kitabın içine giriyorum.

Bazen birkaç kitabın içinden çıkıp birkaç kitabın birden içine giriyorum.

Çoklu, karışık okumaları seviyorsun anlaşılan. Farklı evrenlerde farklı senlerle sen olmak hoşuna gidiyor olmalı. Benim, olmak gibi bir derdim yok! Bunu nasıl izah edersin o zaman? Ortada izah edilecek bir şey de yok!

Bir filmden çıkıp bir başka filme girmek gibi.

Nerde hareker orda bereket diyenlerdensin.

En son çıktığım kitapta dünyalar karışmıştı. Ben de hangi dünyada olduğumu karıştırdım. Acıkınca anladım, ben bu dünyadayım. Sonra kendime sordum, bu dünya dediğin hangi bu dünya? Bitirdiğim kitabın dünyasında mı kalmıştım yoksa...

Tuhaf.

Kitaplar mı? Kitapların içindeki dünyalar mı? Biz mi? Bizim yaşadığımız dünya mı?

Niçin birisi çıkıp bir kitap yazar? Neden birisi de çıkıp o kitabı alıp okur? Çünkü bir derdimiz var! Bu yaşadığımız dünyadan hoşnut değiliz! Başka dünyaların peşindeyiz. Kendimizce kendi dünyalarımızı oluşturuyoruz. Beğenmedik, bir yeni dünya daha! 

Doğru dünyayı arıyoruz hepimiz, öyle mi?

Sence başka mı?

Kitapların dünyası gerçek dünyanı bozuyor olmasın? Bu yaşadığımız dünya doğru bir dünya mı diyorsun? Eğri mi? Koş koş, felsefeyi bul gel, soralım, tartışalım, olmadı yine kitaplara sarılalım; böyle olmaz!

Yeni bir kİtaba giriş yaptım, bu sefer bulacağım gerçek dünyayı.

Söz mü?

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..