Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '07

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Tüm insanlar adına özür diliyorum

Biliyorum dünyaya gelmek için sabırsızlanıyorsun, sana fikrini bir daha gözden geçir diyeceğim ama bu senin elinde değil. Merak ediyorsun değil mi dünyada olup bitenleri, eğer şanslı bir cocuk isen gelişmiş ülkede dünyaya gelirsin, aksi taktirde doğduğundan itibaren anandan emdigin sut burnundan gelecek. Yasamin boyunca iki yakan bir araya gelmiyecek, eger ileride kravat takipta bak sen bana iki yakan bir araya gelmez dedin ama ben getirdim dersen, ben onu deyim anlaminda kullanmistim derim.

Biz insanlar, hayvanlar gibi sadece acligimizi giderecek kadar elde etmekle yetinmeyip, gozumuz ac oldugu icin sahip olduklarimizdan daha fazlasina sahip olma hirsi ile kainati sadece kendimiz ve cikarlarimiz icin katletmekten kendimizi alamiyoruz. Halbuki bu kainatta bizler sadece gecici bir sure icin variz. Bizimle birlikte yasayan baska canlilarinda oldugunu aklimiza bile getirmiyoruz. Bizden sonra dunyaya gelecekleride hic dusunmeden kimyasal atiklarla ve biyolojik silahlar sayesinde doganin dengesini bozarak, yerin altindaki suyu ihtiyacimizdan fazlasini tuketerek, doganin dengesini saglayan agaclari konut yapmak amaciyla keserek kurakliga zemin hazirliyoruz. Sehir merkezlerini isyerleri ile doldurarak o kentte yasayan nufusu, sabah sehir merkezine gelip aksamda evlerine donerken trafikte kaybedilen zamani insanin omrunden gittigini gormezden geliyoruz.

Birde bukalemun seklinde insanlar var birazda onlardan soz edeyim. Bukalemunda ne diyeceksin, bukalemun 20-30 santimetre boyunda, bulundugu ortama gore renk degistiren surungen bir hayvandir. Bu cins insanlar cikarlari ve islerinin yurumesi icin, insanlik onuru ve gururu gibi kavramlari hic tatmamis, insanliktan nasibini almamis, yalakaligi ve yagciligi kimseye birakmayan beraber ayni ortami paylasmak zorunda oldugu insanlari canindan bezdiren mahluklardir.

Eger Turkiye`de dunyaya gelir isen borclu olarak dogmus olacaksin, barajlarda su olmadigindan su sikintisi ve elektrik sorunu en buyuk sorunun olacak. Enerji yatirimlari buyuk projeler oldugu ve uzun sure aldigi icin, ulkeyi yonetenlerin basiretsizleri yuzunden bu tur konulara yatirim yapmak islerine gelmez.

Simdi senden bu anlattigim tum olumsuz nedenlerden dolayi insanlik adina ozur diliyorum. Yasadikca beni hatirlayip soyledikleri dogruymus diyeceksin, sansin bol olsun...

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...