Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '11

 
Kategori
Futbol
 

Tüm takımlar eşittir, Fenerbahçe daha eşittir

Tüm takımlar eşittir, Fenerbahçe daha eşittir
 

Geçen Blogumda George Orwell'in Hayvan Çiftliği kitabından bahsetmiştim. Aynı konudan devam edeyim. Okumayanlar için Orwell'in kitabında hayvanlar çiftlikte isyan çıkartarak çiftçiyi kovuyorlar ve demokrasiyi başa getiriyorlar. Ancak kitapta domuzlar başa geçtiğinde anayasanın ilk maddesi şöyle oluyor.

"Tüm hayvanlar eşittir, ancak Domuzlar daha eşittir."

Bende buradan yola çıkarak Gökhan Gönül'e kart gösteremeyen ancak Webo'ya gösterme cesaretini gösteren Sn. Cüneyt Çakır'ı örnek göstererek;  "Tüm takımlar eşittir, ancak Fenerbahçe takımı daha eşittir." demiştim.

Bu hafta ise Fenerbahçe takımının daha eşit olduğunu inatla kanıtlamaya çalışan Sn. Halis Özkahya benim blogumu haklı çıkartmakla kalmadı üstüne resmen bayrak dikti.

Verilmeyen bir M.İ. Yurdu golü ve penaltısı...

Bu oyunu çok uzun zamandır izliyorum ama sanırım bu bardağın taşma noktası oldu..

Dün Ligtv aboneliğimi iptal ettim. Ailemdeki diğer üç abonelikte bugün iptal edildi.

Bu oyunu ya doğru düzgün oynamasını öğreneceğiz....

Ya da bırakacağız....

Ben bıraktım darısı başınıza.

 

 

 
Toplam blog
: 23
: 1421
Kayıt tarihi
: 23.11.08
 
 

1979 Bursa doğumluyum. Kocaeli Makine Mühendisliğinden mezun oldum.Çevre Müh. Yüksek Lisansımı ya..