Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

05 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

Türk Adaleti kimseyi üzmez!

Türk Adaleti kimseyi üzmez!
 

Türk Adaleti kimseyi üzmez! Milliyet / Bu kadar pişkin bir surata AFF HA? :(


Hüseyin Üzmez Türk Adaleti karşısında hesap veriyor!

- Adın? Hüseyin
- Soyadın? Üzmez
- Kimleri üzmedin?
- Kadınları!
- Başka?
- Kızları!
- Başka?
- ......!
Demek o kadar çok seviyorsun kadınları kızları?
- Çoook!
- Peki ne yapıyordun da üzmüyordun onları?
- Seviyordum efendim. Elimden ve dilimden geldiğince seviyordum.
- Nasıl yani?
- Hakim beyciğim bu yaştan sonra nasıl sevmemi beklersiniz. Bir tek şu iki elcazımla (!) şeyedebiliyordum yani, sevebiliyordum demek istedim.. Bir de şu iki dudacığımla ama dudacığımdan çıkan sözler ve dürtülerle.. (!)

- Hıımm anlıyorum!
Yaz kızım. Davalı Hüseyin Üzmez. O hiç bir kadını ve kızı üzmez.. Üzmediği gibi, çooook sever.. (Ufacık bir ayrıntı!)
O sadece insanın dişisini sever.. Sever sever, okşar, öper, ...., ....., her bişi eder.. (!)
Onun adı:Üzmez!

Karar veriyorum!

Kimseyi üzmeyen bu Allah'ın ''Üzmez'' kulu da üzülmez kardeşim..
Onun için, kimseyi üzmeyen kullarının icabına da bir tek Allah bakar.. Bizden bu kadar..

- Hakim bey? Hakim bey? Diye arka sıralardan bir hanım seslenir.
- Buyur hanım ne istiyorsun?
- Sayın hakimim, babamı zor zaptediyoruz! Adımı kirleteni temizliyeceğim diyor başka bişi demiyor!
- Babanın adı neydi hanım, hem ne alaka bu davayla?

- Hüseyin efendim. Hüseyin. Hüseyin Üzer. ''Hüseyin'lerin üzmezi buysa, ben bundan sonra kimlerin yüzüne, nasıl bakarım'' deyip, delleniyor.. Ülkede ne kadar Hüseyin varsa hepsini toplamış bir dernek kurmuş.. ''Adımızı kirleteni temizlemeden dönmeyeceğiz de ölmeyeceğiz de'' deyip, çıkış o çıkış, çıktılar evlerinden.. Bütün Hüseyin'lerden kaç gündür haber alamıyoruz.. İyisi mi siz bu Üzmeyen Hüseyin'i, yeniden içeri tıkın (!) yoksa bütün Hüseyin'ler onu bir güzel üzecekler efendim.. Demedi demeyin!

- Sen kimsin?
- Hüseyin kızı Sabiha Rana efendim :(



Hüseyin Üzmez'i neden üzmediler? http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=141438

Erkek dediğim üzmez! http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=141123


Bu yazıdan sonra aldığımız haber: Hüseyin Üzmez bugün tutuklanabilir: http://www.milliyet.com.tr/Guncel/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&Kategori=guncel&KategoriID=&ArticleID=1012405&Date=06.11.2008&b=Bugun%20yeniden%20tutuklanabilir&ver=34

Diyanet İşleri Başkanı Ali Bardakoğlu'nu da isyan ettirdi:

Utanıp gizleneceğine konuşuyor: http://www.milliyet.com.tr/Guncel/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&Kategori=guncel&KategoriID=24&ArticleID=1012409&Date=06.11.2008&b=Utanmayip%20konusuyor&ver=49

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..