Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

21 Kasım '07

 
Kategori
Güncel
 

Türk kadınları!... Rakamlarla aranız nasıl?

Türk kadınları!... Rakamlarla aranız nasıl?
 

Sizin rakamlarla araniz nasil?

Benim pek iyi sayilmaz.

Bir konuyu bana rakamlarla anlatmaya kalkisirsaniz, anlamam!... Cok ustelerseniz, kafam karisir... Dinler gibi gozukurum. Dinlemem...

Secimlerden onceydi. Birileri cikip, rakamlarla secim sonuclarinin ne olacagini acikladilar. AKP en azindan yuzde 38 ile iktidara geliyor, dediler. Inanamadim. Olamaz!... Sokaga dokulmus, ellerinde bayraklarla bagiran milyonlar bunlarin rakamlarinin icersinde yok mu? Var ama dediler, iste o geriye kalanlar... Olmaz!... Sizin bu rakamlariniza gore, en kotu ihtimalle, en yuksek rutbeli on subaydan ikisi AKP'ye oy verecek!... Oyle mi?...

Secim sonuclari aciklandi. Yuzde 48!...

***

Milliyet Blog'da yazan hanimlarimiz bana Turkiye'deki kadin-erkek esitligi konusunda cok olumlu sinyaller veriyordu. Okuyorlar. Yaziyorlar. Tartisiyorlar. Kazaniyorlar. Ekonomiden paylarini aliyorlar. Ozgurler...

Kizimin gelecegi ile ilgili tam emin olmaya baslamistim ki?...

Yine rakamlar!...

Time Dergisi bir arastirma yapmis, arastirma sonuclarini 26 Kasim 2007 sayisinda aciklamis:

- Kadin-Erkek esitliginin en yuksek oldugu ulke Isvec.

- Sonra; Milli macta kendi sahalarinda 2-1 yenip tarih yazdigimiz Norvec.

- Siralama devam ediyor. Tami tamamina 128 ulkeyi siralamaya almislar.

- 22 nci sirada Kuba var. Amerika 31, Kazakistan 32 nci sirada. Tanzanya 34, Fransa 51. Birezilya 74. Yunanistan 72. Azerbeycan 59. Suriye 103. Iran 118. Misir 120...

Turkiye 121....?

Ben bu rakamlara inanmiyorum!

Bir yerde; yine bir hile, bir hurda, bir cekememezlik.... vardir.

***


 

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..