Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '11

 
Kategori
Sinema
 

Türk sinemasında Hülya Avşar'dan sonra ikinci mastürbasyon!

Türk sinemasında Hülya Avşar'dan sonra ikinci mastürbasyon!
 

Hülya Avşar, "Berlin in Berlin" filmindeki ünlü mastürbasyon sahnesi ile günlerce konuşulmuştu. 

Gördüğünüz gibi hâlâ konuşuyoruz! 

Bu kez de, mastürbasyon sahnesi Vavien adlı filmin genç oyuncusu Nedim Suri'nin. 

'Vavien'de ilk kez kamera karşısına geçen Nedim Suri, Türk Sineması'nın en gerçekçi ve en komik mastürbasyon sahnesine imza attı. 

Mevlüt Tezel’in haberine göre filmde, Celal (Engin Günaydın) ve Sevilay'ın (Binnur Kaya) ergenliğe yeni adım atmış ve ilk aşkının heyecanını yaşayan çocuklarını canlandıran 18 yaşındaki Nedim Suri; mastürbasyon sahnesinde yaşadıklarını şöyle özetledi: 

"İlk sinema filmimde, ilk çektiğim sahne oydu artık bana uğur mu getirir bilmiyorum. O sahnenin çekimi eğlenceli geçmişti. Başlarda gergindim ama zaman geçtikçe alıştım daha rahat hareket edebildim. Arkadaşlarım arasında alay konusu olmaktan kurtulamadım. İzlerken başlarda utandım ama salondaki gülmeler rahatlattı beni." 

Türkiye'de böyle sahneleri oynamak kolay değil. 

Kız arkadaşı önce terketmiş genç oyuncuyu, sonra barışmışlar. 

Bakalım, bu sahne ne kadar ses getirecek! 

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..