Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '12

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Türk toplumu sana ne benim kürtajımdan, sezeryanımdan!

Türk toplumu sana ne benim kürtajımdan, sezeryanımdan!
 

Sağlık Bakanı Recep Akdağ kürtaj ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu. İşte Akdağ'ın açıklamalarından satırbaşları;
 
Bilimsel bir heyetle çalışma başlattık, Türk toplumunun büyük bir bölümü kürtaja karşı, hatta kadınların da büyük bir bölümü buna karşı. Elbette anne sağlığını tehdit eden bir sorun varsa, doğacak bebeğin bir sorunu olacaksa elbette buna karşı değiliz ve bunları tartışılır buluyoruz, basında geniş biçimde yer alan bir açıklamam var bu nedir? Bana deniyor ki bazı özel durumlarda hamilelik olabilir, bu durumlarda ne yapacaksınız? Bu durumda eğer annenin hayatı ya da sağlığı ile ilgili geniş bir kısıtlama getirilecekse bu çocuk sahipsiz kalmaz, bu çocuğa da devlet bakar. Bunları bizler bilimsel uzmanlar ve araştırmalarla tartışacağız daha sonra Bakanlar Kurulu'na götüreceğiz.

(milliyet.com.tr'den alıntı)

TÜRK TOPLUMUNA CEVAP:
 
 SEVGİLİ TÜRK TOPLUMU LÜTFEN SEN BENİM KÜRTAJIMA, SEZERYANIMA KARIŞMA. KAFANI BENİM MESELEMLE YORMA. DAHA BÜYÜK PROBLEMİN YOK MU SENİN DE AYŞE, FATMA, HAYRİYE'NİN KÜRTAJINA KAFA YORAR OLDUN.

 GİT ALAMADIĞIN MEMUR MAAŞINI KONUŞ, ÇOCUĞUNUN GİRECEĞİ VE HALA ŞAİBELERİ KALMKAYAN KPSS'Yİ KONUŞ, BAK BİR ÖĞRETMEN OLSUN DEDİĞİN KIZIN ARTIK SÖMÜRÜCÜ GÖRÜLECEK ÜLKEDE, NE YAPSAK ACABA EVERSEK Mİ, 3 TANE DE DOĞURSUN, KOCASI HAYIRLI ÇIKAR İNŞALLAH DİYE DÜŞÜN.

TERÖRÜ HALA ÇÖZEMEDİLER DİYE DÜŞÜN. DÜŞÜN BAK VALLA BULURSUN BİRŞEY. TÜRKİYE'DE OLAY ÇOK.

SEN O GÜZEL KAFANI BENİM YATAK ODAMLA, BEDENİMLE BOŞUNA MEŞGUL ETME.

BIRAK ONU BEN VE KOCAM DÜŞÜNSÜN. GÜNAHSA GÜNAH, SEVAPSA SEVAP SANA NE.

BEN ŞİMDİ TÜRK TOPLUMUNU SOKAKTAN BİRİ GİBİ GÖREBİLİR MİYİM? YANIMDAN GEÇEN ADAMIN BENİMLE İLGİLİ KARARLARI DA NE OLUYOR.

SEN DE YATAK ODANDA MASTÜRBASYON YAPMA. O KADAR SPERME YAZIK DEĞİL Mİ? KÜRTAJ CİNAYETSE O SOYKIRIM DEĞİL Mİ??? 

HEM BU ARADA KARŞI OLAN ZATEN YAPTIRMAZ DEĞİL Mİ? BU DA NEYİN YASASI. PARDON YASAK'LARDAN TÜREYEN YASALARIN ÜLKESİYİZ BİZ DEĞİL Mİ? DALDIM BİR AN. KUSURA BAKMA TÜRK TOPLUMU...

 

 
Toplam blog
: 13
: 806
Kayıt tarihi
: 13.01.12
 
 

Deniz aşığı, Ankara mahkumu bir insanım. Milletvekili olacağını sanarak Siyasal'da okuyan bir saf..