Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '15

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
1184
 

Türkiye bölünmeyecek, yok olacak

Türkiye bölünmeyecek, yok olacak
 

Bölmeye çalışanlar, böldürmeyenler; sert granit dişe diş bir mücadele… Ne kadar sürer, sonu nolur? Daha öncesine bakıp anlayabiliriz. Böldürmeyenler başarılı mı? Evet, ülke bölünmedi. Bölmeye çalışanlar başarılı mı? Evet, 50 bin kişi öldü. Ve korkunç bir ekonomik kayıp. Yok olacak diyoruz ya, bu anlamda ortada bir başarı var.

Artı, var olamamak da yok olmak; bu şekilde ülkenin geleceği olur mu? Öyle görünüyor ki çıkmaz sokağa girdik.

Ülke bölünmesin diyenler haklı mı? Sonuç ortada, haklı olsalar ne olacak! Şimdi üniter yapıyı savunanlar bir şey olmayacağını, her şeyin normale döneceğini düşünüyorlar. Ve kafalarında o bildik Türkiye haritası. Birileri kanla o haritayı yeniden çizmeye çalışıyor beyler uyanın artık. Karşımızda 5-10 bin terörist değil bir millet var.

Bu savaşın biteceğini, teröristlerin teslim olacağını/teslim alınacağını falan düşünüyorlar. Milyonlarca Kürt PKK’yı destekliyor, ben görüyorum siz görmüyorsunuz. PKK yanlış yolda ama siz de yanlış yoldasınız. Vatan bölünmez diyenleri yollayın PKK’ya karşı onlar savaşsınlar. Karşında terör örgütü değil ki koskoca bir halk var. PKK’yı kan döktüğü için ne yaparsan yap ama o koskoca halkı muhatap alıp taleplerini dinleyeceksin!

Başka çaren yok kardeşim, bir milleti öldürerek bitiremezsin; belki birlikte bitersiniz. Sorun sadece PKK olsa kolay, gerçeği görelim artık karşımızda halk da var. Ama diyorsan ki “ölürüz de vatanı böldürmeyiz” ölelim o zaman!

Adım adım iç savaşa doğru gidiyoruz… Irakta Kürtler, Şiiler ve Sünniler oturup anlaşsalardı. Tamam kardeşim biz birlikte yaşayamıyoruz, üçe bölünelim deselerdi bir milyon Iraklı ölmezdi. Dahası Irak kurtulurdu. Beraber yaşamak Allah’ın emri mi? Bunu yapsalardı (aralarında anlaşsalardı) sahip olduğu petrol kaynaklarıyla Irak dünyanın en zengin ülkesi olur halkı refah içinde yüzerdi. Yahudiler olsa anlaşırdı. Rumlar, başka birileri olsa anlaşırdı. Deli mi ki trilyon dolar petrolle anlaşıp zengin olmak varken boşu boşuna savaşıp aptal gibi ölsünler. Arap cehaleti işte. Ayrıl. Petrolü çıkar. Nüfus sayısına göre hisse ver. Tamam. Ne yaptılar savaştılar da.

Türkler ve Kürtler de akıllı değiller. Ben en çok bundan korkuyorum. Bugünkü Türkiye haritasını hâşâ Allah mı çizdi? Ey PKK ülkenin 400 milyar doları gitti. Peki, ne kazandın. O 400 milyar doların bir kısmı halkına gidecekti. 50 bin kişiyi öldürdün de noldu 77 milyon daha var geride. Peki, akıllı Türkler(!) ne yaptılar? 400 milyar dolarla Türkiye bugün neredeydi?

Kerim Korkut’un yazılarını yırtıp çöpe attılar. Vatan bölünmeyecek, savaşa devam dediler. Kürt halkının özgürlük hakkıdır. Ama bir damla kan dökmemek şartıyla. Irak’tan ders almadınız değil mi? Benim/bizim dökülen kanda sorumluluğumuz yok. Dökülen kanda ülkeyi karanlık bir geleceğe sürükleyen Kandil canilerinin ve Türkiye faşistlerinin sorumluluğu var!

NAHİDE ÇELEBİ bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete.Selamlar.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 31.08.2015 14:08
Cevap :
Sözü duydum biliyorum da "alamet" ne demek?  31.08.2015 18:06
 

Türkün Türk'ten başka dostu yoktur deriz oysa bu kocaman bir yalandır. Aslında Türkün en büyük düşmanı Türktür

Matilla 
 31.08.2015 12:57
Cevap :
Yine çok farklı bir tespit. Cümle basit ve bildik olabilir ama anlam büyük "Türk'ün en büyük düşmanı yine Türk'tür"  31.08.2015 17:50
 

Dün Türk uçakları da ışid'ı bombaladı.Bizim vurduğumuz ışid'ile sınır ötesinde pyd savaşıyor,ama biz de içerde pyd nin özdeşi pkk ile savaşıyoruz...Yönetimleri ve dış oyuncuları iyi sorgulamak gerekir.

Abbas Oğuz 
 31.08.2015 1:04
Cevap :
Alicengiz oyunu gibi,karmakarışık gerçekten.  31.08.2015 18:00
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 5714
Toplam yorum
: 14414
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 640
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster