Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

07 Ocak '08

 
Kategori
Spor
 

Türkiye'de yılın sporcusu: İlhan Mansız

Türkiye'de yılın sporcusu: İlhan Mansız
 

Türkiye'de yılın sporcusu: İlhan Mansız


En çok oynayan, en iyi oynayan, en fazla zıplayan, en cok sıçrayan, en hızlı koşan, en çok gol atan?

Hayır!

Hayır!

Aradigimiz;

“En yilin sporcusu…”

Almanya’da kimin yilin sporcusunu secildiginden soz etmis Yilmaz Ozdil.

Sonra “Türkiye'de yılın sporcusu” nu secivermis!...

Bildigim kadari ile; 2007 yilinda top bile oynanamis birisi yilin sporcusu?

Vallahi ve billahi bu karari alkislarim!

***

Haberin geri kalanini ‘Tek Secici’nin kaleminden okuyun (Hurriyet 6 Ocak 2008):

“Milli takımın, Beşiktaş’ın eski yıldızı İlhan Mansız, büyük bir medeni cesaret örneği göstererek katıldığı Buzda Dans Yarışması’nı birincilikle bitirdi. 150 bin lira ödül kazandı.

Sonra ne yaptı?

150 bin liralık ödülünü cebine atmak varken, gitti, Türkiye Böbrek Vakfı’na bağışladı.

E merak ettim...

Aradım İlhan’ı, sordum:

"Niye?"

Anlattı...

"Kazanırsam, ödülü mutlaka bir hayır kurumuna bağışlayacağım demiştim kendi kendime... Ama hangisine, karar vermemiştim... Ramazan ayıydı. Bir iftar daveti geldi bana... Türkiye Böbrek Vakfı’ndan... Gittim. Çocuklar vardı. Hepsi böbrek hastası... O küçücük çocukların hayata tutunmak için nasıl gayret sarf ettiklerini gördüğümde, hem çok duygulandım, hem de sağlıklı bir insan olarak utandım doğrusu... Üstelik, koskoca spor camiasından, sadece ben ve bilardo şampiyonumuz Semih Saygıner vardı orada... Başka kimse yoktu. Spor camiasının, biraz morale ihtiyacı olan bu çocuklara hiç destek vermediğini, umurlarında bile olmadığını gördüm. İşte o an, karar verdim. Kazanırsam, ödülümü Böbrek Vakfı’na bağışlayacaktım. Bağışladım."

*

2007 geride kaldı.

Yılın "spor"cularını seçtik.

Şöyle bir bakıyorum listeye...

Kimi şampiyon.

Kimi golcü.

Kimi madalyalı.

Yani, seçtik de...

Aslında yılın "skor"cularını seçtik.

Çünkü seçtiğimiz tüm isimler, yaptıkları "skor"lar nedeniyle yılın ödülüne layık görüldüler.

*

O halde soralım bir daha:

Sizce yılın "spor"cusu kim?...”


***

Unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Bir Cumhuriyet Kurumu olan THK’na üye olun. Rejime ve Cumhuriyet kazanımlarına sahip çıkmanın bir yolu da, rejimin ve Cumhuriyetin kurumlarına sahip çıkmaktır.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..