Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Türkiye’nin başı ciddi ağrıyacak

Türkiye’nin başı ciddi ağrıyacak
 

ABD Gürcistan’a insanı yardım götürmedi. İnsani yardım, savaş gemileriyle gitmez.

Savaş gemileriyle giden yardım da, çoğunluk da çocuk bezinden ibaret olmaz.

Gürcüler çocuk bezleri için mi Batum limanında ABD askerini askeri törenle karşıladı.

Çocuk bezleri.

İnsani yardımın geldiği son nokta mı?

Burada asıl Amaç Gürcü halklarının yardım çığlıklarına kulak vermek de değildi.

Öncelikli olarak şunu kesin ifade etmeliyim ki, ABD istediğini çok kıvrak bir hareketle elde etti.

ABD Gürcistan’ı harcadı adlı yazımda da ifade ettim, ABD’nin asıl amacı Polonya’ya kurulacak füze rampalarıydı.

Gürcüler çok da onlar için önem taşımıyordu.

Gürcistan’ı Güney osetya’nın üzerine gönderen ABD yönetimi, kısa sürelide olsa dram veren bir savaşla RUSYA’YI ablukaya aldı.

Çünkü ABD yönetimi gürcülerin osetlere saldırmasından sonra Rusların rahat durmayacağını ve gürcü topraklarına kadar gireceğini gayet iyi biliyordu.

Başarılı da oldu.

Peki, ABD yönetimi Karadeniz’e neden yardım gemileri yerine savaş gemilerini gönderdi?

Asıl amaç Rusya’ya gözdağı vermekti.

Ancak bu Rusya tarafından pek de dikkate alınmadı…

Bu gün Ruslar 10 bin km uzaklığa ulaşabilen ve 1 ton ağırlığında ki, nükleer başlıklı füzelerini denedi.

Amaç füze denemek değil di.

ABD yönetimi Rusların Çin, İran, Hindistan ve bazı Baltık ülkeleri üzerinde ciddi etkili olacağını biliyordu.

Bu güçlü 4 ülkeye karşılık olarak Avrupa birliği üye ülkeler NATO’ya üye ülkeler ve ABD yönetimi kaygılanmaya başladı.

Haksız da değillerdi.

Bu güne kadar var olan, süper güç olma durumunun değişmemesi için hiçbir neden yoktu.

Bu 4 ülke bir anda bütün dünyanın kaderini değiştirebilecek güce sahipti.

Gelelim güzel ülkemize ve güzel ülkemizin yönetim anlayışına.

Bu güne kadar ABD yönetimine her istediğini %90 oranında veren AKP iktidarı, Montrö anlaşmasında ki kurallara kesin bağımlı kalmak zorundaydı. Savaş gemilerini boğazlardan göndermemeliydi.

Bölgede sıcaklık artmaya devam eder de, olaylar içinden çıkılmaz hale gelirse, herkese hatırlatmak isterim.

Rusya’nın sınırlarıyla ABD sınırları 10 bin km uzaktır. Peki Türkiye sınırları?

Resim: forum.donuk.net

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..