Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '12

 
Kategori
Yurtdışı Eğitim
 

Türkiye'ye gelirken

TÜRKİYE'YE GELİRKEN (1)

(Bu yaz Almanya gezim sırasında karşılaştığım, ilköğretim çağında bulunan, Türk öğrencilerden Türkiye'ye yaptıkları bir geziyi ve Türkiye izlenimlerini anlatmalarını istedim. Yazdıkları metinleri, yazım düzeltmeleri yaparak, aşağıda sunuyorum.)

                                                                                                                                       Mülheim, 18.07.2012

"Ben ve ailem Türkiye'ye arabayla gidiyoruz. Yol çok sürüyordu ama son anda Türkiye'ye geldik. Hava çok farklıydı Almanya'dan. Türkiye daha sıcak Almanya'dan. Onun için ceketimi çıkardım ve elimde tuttum. Birkaç gün sonra Samsun'a gittik. Orda kuzenim oturuyor. Samsun'a gelirken bir eve gittik. Kapıyı çaldık ve kuzenimgil kapıya çıktı. Biz selamlaştık ve içeri girdik. Kuzenim bana sorular sordu. Ama ben sorulardan sadece yarısını anladım. Ben iyi Türkçe konuşamıyordum. Sorulardan sonra bilgisayar oynuyorduk. Bir hafta sonra köye gittik. Yollar köyde  çok kötüydü. Almanya'da yollar daha temiz.

Köyde babaannemin ve dedemin evine gittik ve orda bir hafta yattık. Sıcaklıktan ben iyi yatamadım. Sonra da biz Sakarya Adapazarı'na gittik. Orda amcam oturuyor. Biz oraya gelirken tabii ki selamlaştık. İki gün sonra çarşıyı gezdik. Bu sıcak havada dondurma aldık. Bu dondurma çok farklıydı Almanya'daki dondurmadan.

Türkiye'deki dondurma daha güzel. Bir ay sonra Almanya'ya geri döndük. Türkiye'de çok farklar var Almanya'dan."    

 
Toplam blog
: 425
: 3089
Kayıt tarihi
: 06.12.06
 
 

Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi..