Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Türkiyem

Türkiyem
 

Cumhuriyetin ve demokrasinin en büyük insanlık erdemi, en iyi yönetim biçimi olduğuna, yürekten inanıyorum.

Ankara’da Tandoğan meydanında Cumhuriyete sahip çıkalım toplantısına katılan, milyonlarca insanımızın coşkusunu, Harbiye Marşımızın söylenişini gözlerim yaşlı izledim...

Atam, daima izindeyiz…

"Her sarıklıyı hoca sanmayın, hoca olmak sarıkla değil, dimağladır.

Efendiler, artık Vatan imar istiyor, zenginlik ve refah istiyor. İlim ve marifet, yüksek medeniyet, hür fikir ve hür zihniyet istiyor.

Ben icap ettiği zaman, en büyük hediyem olmak üzere Türk Milletine canımı vereceğim.

Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça, daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır.

Yükselen yeni nesil, istikbal sizsiniz. Cumhuriyeti biz kurduk, onu yükseltecek, yaşatacak sizsiniz.

Türkiye'nin asıl sahibi ve efendisi, gerçek müstahsil olan köylüdür. O halde herkesten daha çok refah, saadet ve servete müstahak ve lâyık olan köylüdür.

Ordumuz, Türk kudret ve kabiliyetinin, Türk vatanseverliğinin çelikleşmiş bir ifadesidir. Ordu, Türk ordusu... İşte bütün milletin göğsünü itimat, güven duygusuyla kabartan şanlı ad.”

Yüreğinde, Cumhuriyet coşkusunu taşıyan dostlara selam olsun..

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..