Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '11

 
Kategori
Futbol
 

Tutabilene aşk olsun! Trabzonspor 0-3 Galatasaray

Tutabilene aşk olsun! Trabzonspor 0-3 Galatasaray
 

Spor Toto Süper Lig'in 15.haftasının en önemli maçlarından birinde, Trabzonspor Avni Aker Stadyumu'nda lider Galatasaray'ı ağırladı. Müsabakanın başından sonunda kadar etkili olan sarı kırmızılılar, sahadan 3-0'lık galibiyetle ayrılarak liderliğini sürdürdü. 

Kesinlikle iyi bir maç oynandığını düşünüyorum. Trabzonspor'u durduran, futbol oynatmayan, atak olarak da etkili olan, savunmada da güçlü bir Galatasaray vardı sahada. Henüz 5.dakikada Elmander'le golü bulmak, takımın kendine olan güvenini daha da yerine getirdi. Bunun üstüne bol bol pozisyona giren İstanbul takımı, iki gol daha atarak maçı tamamladı.

Öncelikle Trabzonspor'dan başlamak istiyorum. Lille maçındaki etkili savunmasını göremedik, tam aksine dağınık bir defans vardı. Marek Cech sol tarafta hiç olmadığı kadar kötüydü, etkisizdi, ilk golde onun hatası vardı. Ayrıca hakem düdük çalmasa bile bordo mavili oyuncular elle topu kontrol ettiler sürekli, bu onlara ileride zarar getirebilir. Atak olarak da neredeyse hiç pozisyona bile giremediler. İyi bir Trabzon yoktu sahada. Açıkçası ben onları böyle görmek istemezdim, oyunu kabullendiler ve yeterince mücadele etmediler bana göre.

Zokora'nın kırmızı kart pozisyonundan bahsetmeden geçemeyeceğim. Yazık oldu gerçekten. Hakemin kararı tamamen yanlış, o pozisyona verilebilirse ancak sarı kart verilir. Çok talihsiz bir kart, haftaya Fenerbahçe'ye karşı oynayamayacak olması çok kötü bordo mavililer adına. Hakemin o pozisyonda kontrolü tamamen kaybettiğini düşünüyorum.

Galatasaray'a gelince, futbolcuları bireysel değerlendirmek istiyorum öncelikle. Muslera'ya pek iş düşmedi. Sağ bekte Eboue bana göre iyiydi ama atağa desteğini daha çok beklerdim. Sol bekte Hakan'a çok fazla görev düşmedi bence, onun içinde olduğu pozisyonları çok hatırlamıyorum. Stoperde Ujfalusi iyiydi, partneri Semih mükemmeldi. Her topun önüne korkusuzca atladı. Onu tebrik ediyorum.

Orta sahaya gelince, Selçuk apayrı mücadele etti, takdire değerdi. Attığı paslar, golü harikaydı. Felipe Melo'nun yine defansif anlamda iyi destek olduğunu düşünüyorum. Beni Kazım şaşırttı. Gerçekten çok koştu ve savunmaya o kadar yardım etmesini beklemezdim. Bu bence olumluydu ama ofansif anlamda daha fazla katkı vermesi gerekiyor. Emre Çolak'a gelince, attığı paslar çok önemli bence. Orta yapma konusunda sıkıntısı olsa da oyunu iyi açıyor ve uzun pasları etkili gidiyor. Görevini iyi bir şekilde yerine getirdiğini düşünüyorum. Elmander'le Baros'a gelince, Baros için çok fazla konuşmak istemiyorum, ondan beklentiler çok daha yüksek. Elmander kalitesini gerçekten göstermeye başladı, mücadelesiyle takdir topluyor.

Takım olarak bakarsak, gerçekten etkili bir takım var. Birbiriyle yardımlaşan, hırslı ve istekli. Bu bana göre Fatih Terim'in eseridir. Olumlu giden bir topluluk gördüm ben sahada. Sosyal medyada, rakibe 5-6 gol atabilecekken skor koruma adına daha çok çalışıldığına dair eleştiriler gördüm, bunu belirtmek isterim. Bana göre bu durum futbolcuların yorgunluğuyla alakalı bir durum. Play off mücadelelerinde haftada iki maç futbolcuyu yoruyor, bu sebepten 90 dakika boyunca etkili performans beklemek yanlış olur. Önemli olan gereken golleri bulabilmek diye düşünüyorum. Yani çok daha fazlasını beklemek için bana göre erken, takım bir Barcelona değil neticesinde. 

Güzel, keyifli bir maç izledik. Trabzonspor taraftarı için üzgünüm... Keşke böyle olmasaydı, onlara yakışmadı. Umarım bir daha bu tür olaylar yaşanmaz. Kendi kaptanına su şişesi isabet ettirmek büyük talihsizlik ve çok yanlış... Sahadaki futbolcuları tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum...


 

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..