Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
934
 

TÜYAP Kitap fuarına gelirken

TÜYAP Kitap fuarına gelirken
 

Arşivimden


Dün akşam TÜYAP kitap fuarından çıktığımda kemiklerimin takırdamaya başlaması beni " haydaaa" diye bir bağırmaya sevk etti.

Neden mi?

Nedeni basit, önceki günler daha kısa kollu ile gezerken bu gün resmen donuyorum. Ve şu anda da dün ki akşamdan sonra burnumu çekip duruyorum.

Meteoroloji uyardı hava soğuyacak diye ama bu kadarını beklemiyordum. Yükseklerde kış gelmiş alçaklarda oturanların haberi olsun. Bizler donmaya ve de doğalgazları yakmaya başladık. Sonumuz ne olacak göreceğiz önümüzdeki günlerde.

Şemsiyeler ters dönüp çöpte yerlerini almaya başladı. Hem de sürat ile çünkü Beylikdüzü’nün rüzgârına şemsiye dayanmıyor. Şemsiyeleri açmak pek mümkün olmuyor ona göre. Arada yağan yağmur suratınıza kırbaç gibi şaklıyor. Bunları düşünerek ve tedbir alarak gelin fuara. Buraya gelmek diye bir niyeti olanlar var ise ona göre tedbirli olsunlar.

Aşırı zayıf olanlar eteklerine ceplerine taş doldursunlar. Nedenini buraya geldiklerinde kendileri görecek. Benden uyarması, bakın ya Büyükçekmece gölünde ya da Marmara denizinde soluğu alırsınız. Üstelik daha başlangıçmış yarından sonra daha da soğuyacakmış hava. ,

Kitap fuarı soğuğa, yağmura rağmen oldukça hareketli geçiyor. Her beğeniye hitap eden ürünler var.

Her standa ayrı bir yazarın imza çalışmaları son sürat devam ediyor. Kitap yazarları ile buluşmak ve kitaplarınızı imzalatmak için çok güzel bir fırsat. En çok ilgi Öğrencilerden geliyor. Lise ve Üniversite kitaplarının oluşturduğu 5. salon ful onlar ile dolu. Gerçektende yarı fiyatına kitap sahibi olabiliyorlar. Ben kızım için bir set oluşturdum. Konu anlatımlı hazırlık kitaplarından oluşan seriye 35.tl ödedik. Bu kitapları daha önce sorduğumda 73.tl falan bir hesap çıkarmışlardı haberiniz olsun. Okula yeni başlayanlar içinde güzel bölümler var 3 salonda. Meraklısına duyurulur.

Üçüncü salon gerçek anlamda okuma kurtlarına ayrılmış diyebilirim. Pek çok yayınevi indirimleri ile görücüye çıkmış. Kitap almayı düşünüyorsanız mutlaka uğrayın bu hafta içerisinde ve önümüzdeki Pazar akşamına kadar.

Dördüncü salon Sivil toplum örgütlerine, derneklere ve kurumlara ayrılmış. İletişim olanakları yanı sıra pek çok eserlerini de görüp alabilirsiniz.

Altıncı salondan itibaren Art sergisini görebilirsiniz. Oldukça güzel ve değerli eserler yerini almış resim ve heykel sergisinde. Hazır kitap fuarına gelmişken mutlaka görülmeli derim ben.

Evet arkadaşlar bir kere daha uyarıyorum mutlaka tedbir alarak gelin TÜYAP kitap ve sanat fuarına. Okuma ve sanat aşkı uğruna tedbirsiz davranıp hastalanmayın derim. Bu güzel etkinliğin sonu yatakta bitmesin.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

şanslısın, bu yıl katılamıyorum ama en azından İzmirin güneşli havasındaki fuara katılırım, sevgiler:)

erol aslan 
 03.11.2009 12:07
Cevap :
Merhaba Erol bey; Vallahi sizde haklısınız güneşli bir havadaki fuara asla katılınmamazlık edilemez. Malesef bu fuar çok soğuğa geldi. Yeri desen felaket rüzgarlı. Benim düştüğüm hataya düşmesin istedim arkadaşlar. İzmirdeki fuarı bilirim iki kere gelmişliğim var orası başka bir dünya..  03.11.2009 15:30
 

Yanlış olan, fuar alanının yeri.. Kitap Fuarı çoğunlukla ucuz kitap almayı hedefleyen kitap aşığı dar gelirliyi, talebeyi ilgilendiren bir fuar.. Zengin zaten kitabevine girip alıyor. Lütfen Pendik'de oturan bir kitapseverin TÜYAP Beylikdüzü'ne nasıl gideceğini bir düşünün. TÜYAP Fuar alanı kesinlikle yanlış düşünülmüş bir yatırım. Ya da şöyle diyelim, iş adamlarına yönelik ihtisas fuarları organize edilebilir, o kişiler atlarlar arabalarına giderler ama 15-16 yaşında çocuklarımız ucuza kitap almak için taa oralara Pendik'den nasıl gider de geri dönerler ? Sevgiler.. Ata Kemal Şahin

Ata Kemal Şahin 
 03.11.2009 7:39
Cevap :
Yer konusunda çok haklısınız. Daha önceki seneler Taksimde yapılıyordu alan küçük gelemye başladı zannedersem. Ulaşım işi herhalde metrobüs oraya kadar uazandığında daha rahat olacak. Söğütlü çeşmede binip tüyabın kapısında inmek. Saygılarımla Kemal bey  03.11.2009 15:54
 

Bu kadar yürekten çağırma beni/ bir gün ansızın geliveririm:))

sema öztürk 
 02.11.2009 18:07
Cevap :
Vallahi gel. yanlız cuma cumartesi yokum anıtkabire Ankara gideceğim ona göre onun dışında müsaitim arkadaşım..  02.11.2009 20:13
 

Bu hafta içi gitmeyi planlıyorum, inşallah bir aksilik çıkmaz...

Ali Gülcü 
 01.11.2009 23:14
Cevap :
Hafta arası daha rahat gezersiniz doğru düşünmüşsünüz. Girişte etkinlik kitapçığını alın daha rahat gezip lan yaparsınız. Güzel söyleşi ve gösteriler var çünkü. Saygılarımla..  02.11.2009 13:30
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 96
Toplam yorum
: 562
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 2216
Kayıt tarihi
: 13.06.06
 
 

Hayata güleryüzle bakmaktır felsefem ama polyannacı değil. 1961 Sivas doğumluyum, evliyim 2 kızım..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster