Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '14

 
Kategori
Güncel
 

Twetter ve Youtube'un sahibi Cemaat mi yoksa?

Twetter ve Youtube'un sahibi Cemaat mi yoksa?
 

Başka ülkelerde nasıldır bilmiyorum, ülkemizde trafik cezaları sürücüye değil arabaya kesilir... Sürücü alkol mü aldı, kırmızı ışıkta mı geçti, ceza arabaya yazılır... İsyan ettiğim bir uygulamadır bu... Arabalar söz dinlemese bunu anlarım, ancak söz dinlemeyen bir makine de görmedim daha... Arabaların sürücü üzerindeki söz hakkı da hemen hemen hiç yoktur... Üstelik bu saçma uygulama yüzünden asıl cezalandırılması gerekenler yerine araba sahipleri çoğu zaman hak etmedikleri cezalarla karşı karşıya kalırlar...

Bireysel savunma hakkı adına, ulusal güvenlik adına twetter ve youtube'un kapatılması aynı ilkel bakışın ürünüdür bence... Üstelik bakın tüm iyi niyetimle bunu söylüyorum... Yoksa ortalığa dökülmesini istemedikleri ''bilgiler'' yüzünden diye de başlardım söze...

Bu kapatmalarla cezalandırılan güya cemaat oluyor... Cemaat'i susturmak için, cezalandırmak için bu özel şirketler kapatıldığına göre şu soru akla geliyor: Acaba Twetter ve Youtube'un sahibi cemaat'midir? Hatta facebook'un?

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..