Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '10

 
Kategori
Sinema
 

TWILIGHT

TWILIGHT
 

Merhaba. Bu hafta sizlere bir film, aynı zamanda da kitap olan Twilight' ı yani Alacakaranlık' ı anlatacağım.

Ben Twilight' ın çok büyük bir hayranıyımdır. Bu nedenle bu seferde size onu anlatacağım, tanıtacağım. Başrollerinde Robert PATTİNSON, Taylor LAUTNER ve Kristen STEWART' ın oynadığı Twilight, bir vampir filmidir. Şimdi size kısaca filmi anlatacağım.

Cullenlar çok büyük bir vampir ailesidir. Kurt adamlarla düşmandırlar. Cullen Ailesi' nin en çok öne çıkan oyuncusu filmde Edward Cullen' dır. Kurt adamların ise Jacob Black... Ancak bir sorun vardır. Edward ve Jacob insan değildir ve ikisi de aynı kıza aşık olmuşlardır... Bella Swan... Ve daha önemlisi de Bella, insandır. Ancak Bella' nın gözü Edward' dadır. O, Jacob' u sadece çok iyi bir dostu olarak görmektedir. Bella Edward' ın vampir olduğunu bilmektedir, ancak Jacob' ın kurt adam olduğunu sonradan öğrenmektedir. Bu olaylar akışında film devam eder. Şimdi ise size filmdeki başrolleri ve diğer oyuncuları yazacağım.

Cullen Ailesi' nden kişiler

Carlisle CULLEN - Edward' ın babası

Esme CULLEN - Edward' ın annesi

Emmett CULLEN - Edward' ın erkek kardeşi

Alice CULLEN - Edward' ın kız kardeşi

Rosalie HALE - Emmett' ın eşi

Jasper HALE - Alice' in eşi

Jacob BLACK - Kurt Adam

Bella SWAN - Edward' ın eşi

Renesmee CULLEN - Edward ve Bella' nın yeni doğan kızları

Film şu an dört kitap halinde: Alacakaranlık, Tutulma, Şafak Vakti ve Yeni Ay...Ancak serinin yeni kitabı yolda: Gece Güneşi... Şimdilerde ise vizyonda Yeni Ay var. Tabi ki de gittim ama yine giderim, yine giderim o kadar çok seviyorum Twilight' ı...

Ben çok seviyorum. İlk bakışta biraz şey geliyor ama sonradan alışıyorsun. Benim gözdem Edward CULLEN...Umarım siz de beğenirsiniz. Saygılarımla, Aleyna DİLMEN...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..