Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '14

 
Kategori
Haber
 

Twitter kapatıldı!

Twitter kapatıldı!
 

Bugün zaten bir miting sırasında Sn. Başbakan işareti vermişti. Akşam ise geç saatlerde konuya ilişkin olarak Başbakanlık Basın Müşavirliği'nden yapılan açıklamadan hemen sonra, twitter’a erişim resmen engellenmiş bulunmaktadır.

Ne demişti Başbakan:

“Bu twitterlar var ya, şimdi mahkeme kararı çıktı. Twitter, mwitter HEPSİNİN KÖKÜNÜ KAZIYACAĞIZ!  Evet, evet hepsini!  Efendim işte uluslararası camia şöyle der, böyle der, HİİİÇ BENİ İLGİLENDİRMİYOR!! “

Ancak, mesele bu zaten: KENDİSİNİ  "HİÇBİR ŞEYİN"  İLGİLENDİRMEMESİ!

Aslında bu neye benziyor biliyor musunuz? Hani bir zamanlar da bir Osmanlı Maarif Vekili şaka yollu şöyle demişti, hatırlarsınız pek meşhurdur: “Şu mektepler olmasa maarifi ne güzel yönetirdim”... yani işte, bu da aynen öyle:)

Ama o vekil bunu hakikaten espri olarak, şaka yollu söylemişti, başbakanımız ise ciddi ciddi söylüyor. Evet, ciddi ciddi... Diyorum ya,  mesele orada zaten.

20.03."14

 
Toplam blog
: 157
: 3152
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

Ekonomistim, emekliyim. İki evlat annesiyim. Müzikle ilgilenirim, bestelerim vardır. Düşünürüm, a..