Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

Uçmak Özgürlüktür.

Uçmak Özgürlüktür.
 

“Hayatlarında bir kez olsun uçanlar;

Bir daha asla yeryüzüne dönmemeli.

Ya yağan sıcak yağmurlarla erimeli,

Ya da kızgın güneşlerde yanmalı.”


İlk defa, Değerli Dostum Kemal Ertaş'tan duymuştum bu dörtlüğü. Devamını da yazarını da tam olarak bilmediğini, ama paraşütçüler arasında çok yaygın bir şiirin bir bölümü olduğunu söylemişti.

Yıllar önce, Türkkuşu Paraşüt Okulu panosunda ise; "Herhangi bir araçla denizde dolaşmak yüzmekse; Herhangi bir araçla gökyüzünde dolaşmakta uçmaktır. Gerçekten uçmak ise, paraşütçülüktür." yazısını okuduğumu anımsıyorum. Belkide bu yazının bende yarattığı bilinç altı bir özlemle 48 yaşında paraşütle atlamış ve bu sözü duyduktan 32 yıl sonra test etme olanağını bulmuştum. ( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=24040 )

Sevgili Milliyet Blog Yazarı/Okuru dostlarım, sıcak yağmurlar da, kızgın güneş de, gerçekten uçabilmekte sizleri bekliyor.

21/22 Haziran günlerinde inönü'de olmak, Cemal Uygun-Milliyet Blog İnönü Bahar Buluşması'na katılmak için başvuru süresi dolmak üzere.

Hala karar verememişseniz, bir önceki buluşma ile ilgili olarak MB yazarlarının yazdıklarını bir kez daha okumanızı öneririm.

Geçtiğimiz Cuma günü ben, İnönü'deydim. Emniyet Genel Müdürlüğü Özel Harekat Polisleri'nin Paraşüt Başlangıç Kursu açılışı vardı.

İnönü Ovası yemyeşildi. Çiçek kokuları, taze biçilmiş çim kokusuna karışıyor, iğde çiçeği kokusu onları bastırmaya çalışıyordu.

Gökyüzünde rengarenk açan "Gökyüzü Çiçekleri" nin seyrine doyum olmuyordu.

18 Haziran Çarşamba günü, son gün.

Katılmayı düşünüyorsanız, Çarşamba günü gece yarısına kadar lütfen bildirin.

NOT: THK Çankaya Şubesi Öykü Yarışmasını hatırlayanlarınız vardır.

Bu yarışmaya Öykü gönderen, ancak ulaşmayan iki havacılık sevdalısı gencimiz; 14/17 Yaş Kategorisinde, Adıyaman Öğrenciler İlköğretim Okulu Öğrencileri M. Turgut Sayın ve Yeşim Yıldırımı'ın öyküleri, MB Yazarı Değerli Dostum Sayın Fahrettin Çitil'in aracılığı ile nihayet şubemize ulaştı.

Yarışmanın bitmiş olması nedeni ile bir değerlendirme yapamamış olmakla birlikte, bu iki gencimize yarışmanın birincilik ödülleri Sayın Fahrettin Çitil aracılığı ile ulaştırılmak üzere MNG kargoya bu gün teslim edildi.

Sayın Fahrettin Çitil, Hediyeler yolda. Ulaştırması zahmetleriniz için çok teşekkür ederim. Sevgili M.Turgut Sayın ve Sevgili Yeşim Yıldırım'ı kutluyor, gözlerinden öpüyorum. Sevgi ve başarı dileklerimi iletin lütfen.




Unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Bir Cumhuriyet Kurumu olan THK’na üye olun. Rejime ve Cumhuriyet kazanımlarına sahip çıkmanın bir yolu da, rejimin ve Cumhuriyetin kurumlarına sahip çıkmaktır.


 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..