Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '20

 
Kategori
Şiir
 

ÜÇÜNCÜ İLAÇ

ÜÇÜNCÜ İLAÇ
(Yüzü kirli, üzerindeki libasları hırpalanmış adaletin haline ağlarken)
Ben hayat boyu, güzelliklerin simgesi
Çiçekleri derledim, coşkuyla,
Şimdi ise mecalsiz ve dağılmışım ben
Bir kez de beni, çiçekler derleyip
Benliğimin vazosuna doldursunlar, usulca.
Pencerenin ardından seyrederdim çiseleyişini
Omuz omuza itişerek, sohbetlerini söyleşilerini
Damlaların.
Dışarda, kara bir şemsiye elimde,
Göklerin torbasının bağı çözülmüş
Kamçı gibi, beste yazardı her düşüşünde,
Umursamaz o halimden
İçimdeki bulutların patladığı belli olmuyor
Kalbimden ruhuma süzülen gözyaşları
Sesiz ve hazin, kutru geniş dertlerimin
Küpü dolmuyor.
Zaman ölçeri biriken damlalar.
"İki iksiri var" dedi doktor,
Biri sabır, biri umut
Lakin ikisi de karaborsa
Var git ona , üçüncü bir ilaç sor.
Ankara, 20.05.2020

Refik BAŞDERE

 
Toplam blog
: 44
: 533
Kayıt tarihi
: 30.12.12
 
 

1947 yılında Erzurum'da doğdu. Başak burcundadır. Eğitimini  Ankara'da sürdürdü. DTCF Alman Filol..