Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Uçurumun derinlikleri çok soğuk sevgilim

Uçurumun derinlikleri çok soğuk sevgilim
 

gel kurtar beni... korkuyorum


Uçurumun kenarındayım Hızır
 Muhteşem belaya nazır
Topuklarım boşluğun avucunda
 Kaldım parmaklarımın ucunda
 Bir gamzelik rüzgar yetecek
Ha itti beni ha itecek
Uçurumun kenarındayım Hızır
Civan hazır
Divan hazır
Ferman hazır
Kurban hazır

Elimden tutup en çokta kendin yaklaştın ucurumun kenarına; bir gamzelik rüzgarla ayağım kaydı. Elimden tuttun kaybetmekten korktun. Sonra hep fırtınalıydı uçurum, düştüm.  Çakılmadım uçurumdan dibe ama dipsiz kör kuyularda kaldım. Tırmandım tırnaklarım kanayana sökülene dek, kendim çıkabilecekken, gökyüzüne az kalmışken; elini uzattın yine uçurumun kenarından. Tuttum uzattığın elini sıkıca sarıldım sende sarıldın kaybetmekten korktun. Gitmemizi istedim ordan. Yine elimden tutup uçurumdan uzaklaştıracağına inandım yukarı çekerken ki gücünle... defalarca çektim seni uzaklaşmayı denedim, gelmeyeceğini anladığımda kendim gitmek istedim izin vermedin gitmemden korktun, kaçtım yakaladın vazgeçmekten korktun. Bu dünyayı sen kurdun, salıncakta göklere çıkardın, pamuklara sardın  uyuttun çiçekler serdin ucurumun kernarına düşmeyeyim diye ama gitmemize izin vermedin. Biz o uçurumdan hiç ayrılamadık. Hiç ayırmadın ya bizi o uçurumdan şimdi geri dönmeni bekleyenler geldi, beni itti, seninde elinden tuttu ve gitti Sende gittin...

Şimdi ben kurtaramayacağın kadar sert düştüm kemiklerim belki sağlam ama tekrar çıkabilecek gücüm kırıldı, kör kuyular degil düştüğüm yer uçurumun derinliklerinde yok oldum kayboldum. Gelenler ittiği için degil sen uçurumdan uzaklaşmamıza izin vermedigin ve elinden tutanlarla gittiğin için, şimdi can çekişiyorum o derinliklerde. Peki beni bulabilecek misin yine? Elini uzatıp çıkarabililecek misin yine? Tekrar ucuruma dönebilecek misin? Hani o uzaklaşmak istemediğin o yere... Hani vazgeçemediğin yere...

Unutabilecek misin sen şimdi beni?  Ben gibi sarılabilecek misin uzaklaştıklarına? Şimdi bir daha hiç kimseyi getirmeyecek misin o uçurumlara? Ben düşünce doğrularını buldun mu? Peki özlemeyecek misin sen beni? Kokum sinmedi mi ellerine yoksa fırtınada hiç kokum olmadı mı benim? Gittin mi?  Bittin mi ?

  

 
Toplam blog
: 22
: 423
Kayıt tarihi
: 17.12.11
 
 

Hayatı paylaştıkça mutluluğun çoğaldığına, hüznün azaldığına inanmışımdır. Hüznü dile getirmek ko..