Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ud ve saz kursu

Ud ve saz kursu
 

basından


Hükümet terörle mücadele konusunda ciddi adımları şimdi attığına inanıyorum..

Açıklamaya göre, Öcalan'a İmralı'da ud ve saz kursu verileceği bildirildi..

Son derece isabetli bir karar olduğunu düşünüyorum.

Ancak sanat durdurabilir terör'ü.

Türkü dinlemek, tiyatro oynamak, resim çalışmak, insana güzel ve doğru düşünme ve doğru karar vermelere yönlendirir..

Öcalan'ın terör örgütünü İmralıdan yönettiği yazılmakta, çizilmektedir.

Saz kursu alacak olan Öcalan'ın kurs başlangıcı sonrası duygularının değişeceğine inanıyorum. Duygu değişimi sonrası dağlara güzel mesajlar iletilmesini istemezmiyiz?

Mücize mi olur diyorsunuz?

Sanat'ın öz'ünde, hoşgörü, iyimserlik ve barışcil duyguları geliştirecek güçler mevcuttur.

Birçoğunuzun düşüncelerime katılmayacağınızı de biliyorum ama ben ısrarla sanat'ın gücünü vurgulayarak, tüm dünyadaki savaşların sanat gücü'nün öne çıkmasıyla son bulacağına inanıyorum.

Öcalan'ın olumsuz duyguları türkülerle değişebileceğini ütopik veya trajikomik bulanlar olacaklardır.
Benim terörle ilgili birçok yazılarımda doğu illerimizin genelinde kültür merkezleri kurulmasını ve güzel sanatlara önem verilmesini vurgulamış ve terör'ün ancak sanat gücüyle önlenebileceğini ve işsiz gençlerin kandırılmalarını önleyebileceğini yazmıştım.

Dünya barışı için, silah yerine, kalem tutulması gerektiğini ancak sanat gücü ile öğrenilir..


 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..